Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Je váš projekt dostatočne silný, aby sa stal projektom Prefarenzen?
Do celosvetovej súťaže je možné prihlásiť diela zrealizované po roku 2022. Podmienkou je významná časť stavby realizovaná...
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
Už po štvrtýkrát majú slovenskí architekti možnosť zúčastniť sa medzinárodnej architektonickej súťaže BigMat International...
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Oživená módna značka NEHERA nadviazala na prvorepublikové dedičstvo priemyselníka Jana Neheru a v programovej inklinácii k dizajnérskej striedmosti začala šiť dámsku módu. K predajni vo Viedni nedávno pribudla vlajková prevádzka v bratislavskej Eurovei. V štandardných priestoroch nákupného centra sa autorom podarilo zrealizovať striedmu a zároveň atraktívnu kulisu, korešpondujúcu s étosom značky.
Realizáciu bližšie predstaví sprievodný text architektov z ateliéru KILO / HONČ:
Udržateľnosť v architektúre a móde patrí medzi prirodzené princípy, ktorých podstatné vlastnosti chceme a vieme zachovať. Preto sa zameriavame na hlbšie pochopenie prostredia a sociálneho aspektu projektov, predstavujúce hlavnú podstatu tejto témy.
Základným konceptom riešenia priestoru je poukázať na naratívy, neodmysliteľne zastúpené v diele spoločnosti. Jemnosť, krása, prirodzenosť a udržateľnosť. Aj preto NEHERA nepotrebuje interiérový dizajn. NEHERA je dizajn.
Obchodný priestor vytvára vzťahy, pracuje so zážitkom, podnecuje. Je inšpirujúci, živý, prirodzený, esenciálny a komunikatívny. Opiera sa o kontrasty a pracuje s dramaturgiou. Forma je výsledkom udržiavania kľúčových vlastností a hľadania podstaty, nie presného typu.
Koncept predajne vznikol vďaka spolupráci troch subjektov – značky NEHERA, agentúry JANDL a ateliéru KILO / HONČ.
Autori: KILO / HONČ
Foto: Matej Hakár