Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Oživená módna značka NEHERA nadviazala na prvorepublikové dedičstvo priemyselníka Jana Neheru a v programovej inklinácii k dizajnérskej striedmosti začala šiť dámsku módu. K predajni vo Viedni nedávno pribudla vlajková prevádzka v bratislavskej Eurovei. V štandardných priestoroch nákupného centra sa autorom podarilo zrealizovať striedmu a zároveň atraktívnu kulisu, korešpondujúcu s étosom značky.
Realizáciu bližšie predstaví sprievodný text architektov z ateliéru KILO / HONČ:
Udržateľnosť v architektúre a móde patrí medzi prirodzené princípy, ktorých podstatné vlastnosti chceme a vieme zachovať. Preto sa zameriavame na hlbšie pochopenie prostredia a sociálneho aspektu projektov, predstavujúce hlavnú podstatu tejto témy.
Základným konceptom riešenia priestoru je poukázať na naratívy, neodmysliteľne zastúpené v diele spoločnosti. Jemnosť, krása, prirodzenosť a udržateľnosť. Aj preto NEHERA nepotrebuje interiérový dizajn. NEHERA je dizajn.
Obchodný priestor vytvára vzťahy, pracuje so zážitkom, podnecuje. Je inšpirujúci, živý, prirodzený, esenciálny a komunikatívny. Opiera sa o kontrasty a pracuje s dramaturgiou. Forma je výsledkom udržiavania kľúčových vlastností a hľadania podstaty, nie presného typu.
Koncept predajne vznikol vďaka spolupráci troch subjektov – značky NEHERA, agentúry JANDL a ateliéru KILO / HONČ.
Autori: KILO / HONČ
Foto: Matej Hakár
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu