Už po štvrtýkrát majú slovenskí architekti možnosť zúčastniť sa medzinárodnej architektonickej súťaže BigMat International...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Oživená módna značka NEHERA nadviazala na prvorepublikové dedičstvo priemyselníka Jana Neheru a v programovej inklinácii k dizajnérskej striedmosti začala šiť dámsku módu. K predajni vo Viedni nedávno pribudla vlajková prevádzka v bratislavskej Eurovei. V štandardných priestoroch nákupného centra sa autorom podarilo zrealizovať striedmu a zároveň atraktívnu kulisu, korešpondujúcu s étosom značky.
Realizáciu bližšie predstaví sprievodný text architektov z ateliéru KILO / HONČ:
Udržateľnosť v architektúre a móde patrí medzi prirodzené princípy, ktorých podstatné vlastnosti chceme a vieme zachovať. Preto sa zameriavame na hlbšie pochopenie prostredia a sociálneho aspektu projektov, predstavujúce hlavnú podstatu tejto témy.
Základným konceptom riešenia priestoru je poukázať na naratívy, neodmysliteľne zastúpené v diele spoločnosti. Jemnosť, krása, prirodzenosť a udržateľnosť. Aj preto NEHERA nepotrebuje interiérový dizajn. NEHERA je dizajn.
Obchodný priestor vytvára vzťahy, pracuje so zážitkom, podnecuje. Je inšpirujúci, živý, prirodzený, esenciálny a komunikatívny. Opiera sa o kontrasty a pracuje s dramaturgiou. Forma je výsledkom udržiavania kľúčových vlastností a hľadania podstaty, nie presného typu.
Koncept predajne vznikol vďaka spolupráci troch subjektov – značky NEHERA, agentúry JANDL a ateliéru KILO / HONČ.
Autori: KILO / HONČ
Foto: Matej Hakár
Načítavam diskusiu...