Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Sieť coworkingových centier HubHub sa rozrástla o pobočku na známej pražskej ulici Na Příkopě, kúsok od Václavského námestia.
HubHub “obsadil” veľkú časť nedávno prestavaného Paláca ARA, ktorý vznikol v rokoch 1930-31 podľa návrhu pražských architektov Milana Babušku a Františka Řeháka. Stavba reprezentuje kvalitný príklad medzivojnovej, v zásade funkcionalistickej architektúry - avšak s prvkami art deco a expresionizmu. Zaujímavý je najmä oceľový skelet paláca, ktorý Milan Babuška zvolil namiesto bežne používaného železobetónu. Časť nitovanej oceľovej konštrukcie je zvýraznená aj v interiéri nových kancelárií. Výrazným prvkom sú tiež ohýbané sklá na nárožiach nižších podlaží, čo bol dobový československý patent.
Z obchodného domu "Mall of talents"
"Hlavním konceptem pro využití nového coworkingového prostoru paláce ARA se tak stalo navázání na typologii obchodního domu, takzvaného Mallu, ve kterém se jako hlavní artikl nabízejí moderní, nehmotné produkty - nápady, ideje, myšlenky, inovace, talent,” vysvetľujú architekti.
Každé poschodie je preto pomenované podľa rozdielneho typu obchodnej prevádzky - showroom, trh, arkáda, “pop-ups”, obchody a platforma. Spomínané ústredné priestory tvoria rokovacie stoly, relax zóny a konferenčné miestnosti. Ostatné časti interiéru sú materiálovo a farebne zjednotené.
Interiér “obchodného prostredia s talentom” dotvárajú detaily. Tienidlá vyskladané z košíkov a krabíc, vývesné tabule, či svietiace vešiaky...
Dôležitou súčasťou priestoru je grafika. Obchodný a marketingový vizuál je pretvorený na dielka, ktoré odkazujú sa na české výrobky, môžu nposlúžiť ako inšpirácia pre vznikajúce startupy.
“Nároží, celoplošné stěny a místa setkávání jsou osvěžena drobnými hravými prvky jako popisovatelné stěny, popelnice s osvěžením a kancelářskými dopravními prostředky (skateboard, koloběžka). Volné stěny jsou věnovány místním umělcům, nápadům vycházejícím z řad členů Hubhub. V žádném obchodním domě nesmí chybět dětský koutek s kuličkami!” dopĺňajú na záver architekti.
Podklady: Studio Reaktor