Advertorial

Kúpeľne snov - novinky značky hansgrohe

Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...

Veľkoplošné zasklenia od spoločnosti Internorm – maximálna flexibilita

Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.

Myotis - všetko pre Vaše interiéry...

Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.

Dizajn sa spája s prirodzenosťou: nové drevo-hliníkové okno od spoločnosti Internorm

Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...

Interiér Pixel Federation, Bratislava

Interiér pre vývojárov hier a hráčov samotných. Priestor je podľa sloganu firmy "players to players" koncipovaný ako hráčske kráľovstvo. Cieľom bolo vytvoriť prostredie, ktoré bude maximálne variabilné, aby si ho mohli užívatelia upraviť podľa momentálnych potrieb a nálad. Výsledkom je tvorivá dielňa, v ktorej sa zamestnanci cítia uvoľnene a hravo.
Diela
Red 310.04.2017
18170+12
Interiér Pixel Federation, Bratislava
Autori: Mgr.art. Martin Hruška, Ing. Peter BolebruchSpolupráca: Ing. arch. Ákos Takács, Ing. arch. Zoltán TakácsInvestor: Pixel FederationPodlažná plocha: 2100 m2 Realizácia: 2014 - 2014Adresa: Einsteinova, Digital Park III, 6-7.NP 19, Bratislava, SlovenskoPublikované: 10. apríl 2017

Práca na projekte interiéru spoločnosti Pixel Federation, vývojára webových hier začala symbolicky na detskom ihrisku. Tam sa náhodne stretli spolu so svojimi deťmi po dlhom čase Šimon Šicko, spoluzakladateľ - CEO Pixel Federation a Martin Hruška, architekt zakladateľ ateliéru ARDELINE. Slovo dalo slovo, a keď Šimon zistil, že v ARDELINE bol spracovaný aj dizajn priestorov R&D centra pre Sygic, spolupráca bola na svete.

Začiatku prác na špecifickom zadaní - interiér pre vývojárov hier a hráčov samotných - predchádzali dlhé večerné debaty v ateliéri so Šimonom. Postupne sa vynáral rámec nového hráčskeho kráľovstva, nie štandardného kancelárskeho interiéru. Cieľom bolo dosiahnuť priestor, ktorý bude maximálne variabilný a jeho užívatelia si ho budú môcť upraviť podľa momentálnych potrieb a nálad. 

Materiálové riešenie vychádza z viacerých momentov vzťahujúcich sa na Pixel Federation. Kaučukovú podlahu často používanú ako nášľapná vrstva v dopravných prostriedkoch, staniciach a letiskách možno vnímať ako konotáciu k doteraz najznámejšej hre z dielne investora, ktorou je Trainstation. Rovnako aj odtieň žltej používanej v interiéri je "Traffic Yellow". Industriálne stropy bez podhľadov s priznanou technológiou a výraznými červenými svetelnými krížmi dotvárajú atmosféru tvorivej dielne, či ateliéru. Použitá preglejka z lúpanej borovicovej dyhy má vzťah k histórii spoločnosti, kedy si zakladatelia v čase "garážových" začiatkov sami vyrábali stoly z preglejkových veľkoformátov. Neoddeliteľnou súčasťou interiéru sú popisovateľné steny, ktoré zamestnanci každodenne využívajú pri práci. Texty, odkazy, grafiky na stenách dotvárajú slobodu ducha, ktorá panuje v tomto kráľovstve. Súčasťou projektu sú aj dve terasy, s ktorými sa pohral Robo Starinský.

Podklady: Ardeline

Poloha diela

Mgr.art. Martin Hruška
Ing. Peter Bolebruch

Súvisiace články

Vložené
5. apríl 2017
0
1817
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím