Climate of innovation
Ivanská cesta 30/A
Bratislava
Okná pre pasívne domy
Galvaniho 15 B
Bratislava
Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce
BIM knižnice a objekty
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Dokonalá izolácia
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Prielohy 1012/1C
Žilina
Štúrova 136B
Nitra
Technické parametre podľa údajov výrobcu sú nasledovné: Dospelého človeka s hmotnosťou menej ako 100 kilogramov prepraví na vzdialenosť až 16 kilometrov. Samotná váha lietajúceho zariadenia je 200 kg. Jeho osem elektromotorov umiestnených na štyroch ramenách dosahuje spolu maximálny výkon 106 kW. Dostup je až 3 000 metrov. Priemerná cestovná rýchlosť 100 km/h. Výkon motora je 105 kW.
Vysoká by mala byť aj bezpečnosť lietajúceho zariadenia. Stabilizácia je plne elektronická. Výrobca tvrdí, že je dron vybavený niekoľkými záložnými systémami napájania. Ak jeden zlyhá, kontrolu prevezme ďalší. Pri zlyhaní jednej hnacej jednotky ostatné vyrovnajú chýbajúci vztlak. Dron je naprogramovaný tak, aby v prípade poruchy pristál na najbližšom možnom bezpečnom mieste.
Firma vidí vo svojej novinke cestu k netradičnej preprave. Kontrolou nad letom a koordináciu viacerých lietajúcich zariadení vo vzduchu by v praxi mal prevziať nezávislý dispečing. Podobné drony by sa mohli po schválení úradmi stať alternatívou k individuálnej doprave, prípadne k taxislužbám všade tam, kde je to vhodné.
K iným zatiaľ vyvinutým zariadeniam na pohyb jednotlivca v 3D priestore to vyzerá ako nádejná alternatíva. Je menej hlučná ako spaľovacie motory vrtuľových zariadení a bezpečnejčia ako pri zariadeniach typu JetPack.
Napríklad v Izraeli lieta AirMule, ktorá by mala uniesť až 500 kg, mala mať dostup až 5 km a dolet 300 km. Motory sú však benzínové.
Austrálčan David Mayman vylepšil tryskový JetPack do ľahkej prenosnej podoby. Vyzerá to parádne, neskutočne ľahko a elegantne. Tuje trochu problémom bezpečnosť, V prípade zlyhania jedného z motorov nasleduje pád.