Advertorial

Kúpeľne snov - novinky značky hansgrohe

Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...

Veľkoplošné zasklenia od spoločnosti Internorm – maximálna flexibilita

Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.

Myotis - všetko pre Vaše interiéry...

Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.

Dizajn sa spája s prirodzenosťou: nové drevo-hliníkové okno od spoločnosti Internorm

Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...

KOLABO – druhý ročník produktovej súťaže na tému “výročie”

Čerstvé Ovocie / Urban Market vyhlasuje súťaž na vytvorenie produktov autorského dizajnu na tému “výročie”.
Súťaže
Red 418.03.2019
1850+0
Vyhlásenie18.3.2019
10:00
Odovzdanie návrhov31.3.2019
23:59
VyhlasovateľČerstvé Ovocie / Urban Market
Adresa ,
,
Slovensko
Druh podujatiaSúťaž
KontaktUrban Market
info@urbanmarket.sk

Ako by mal vyzerať produkt výročie? Čím by ste oslávili jubileum? Čo by ste darovali oslávencovi k okrúhlym narodeninám? Odpoveďou budú vaše produkty na 10. ročníku Urban Marketu. Cieľom témy je vytvorenie autorského produktu na výročie alebo jubileum, ktoré sa odohrá v roku 2019. Výročie má pre vás niečo znamená a vytvoriť tak produkt, ktorým si toto výročie uctíte, ktorým ho oslávite. Môže ísť o narodeniny, udalosti, či poctu človeku, slávnej osobnosti (k výročiu narodenín, či úmrtia).

Pre inšpiráciu sme vám pripísali zopár výročí v roku 2019:

  • 10. ročník Urban Marketu,
  • 30 rokov od Nežnej revolúcie,
  • 100 rokov od založenia Bauhaus,
  • Neil Armstrong vystúpil ako prvý človek na povrch Mesiaca,
  • 100 rokov narodenia známeho amerického spisovateľa  J. D. Salingera,
  • 500 rokov od úmrtia  Leonarda da Vinci,
  • 100. výročie úmrtia Milana Rastislava Štefánika,
  • a mnohé ďalšie.

Minulý rok sme v duchu témy Urban Marketu, ktorá bola “spolupráca”, zrealizovali 1. ročník súťaže s názvom KOLABO, ktorej cieľom bolo spojiť tvorivých ľudí z rôznych umeleckých a kreatívnych odvetví. Cieľom bolo vytvorenie jedinečného produktu. Tieto kolaborácie boli vystavené na Fakulte architektúry STU v Bratislave a tie najlepšie boli ocenené. Spolupráca ako hlavná inšpiračná zložka ostáva a to medzi samotným Urban Marketom a vami, autormi dizajnérskych predmetov. Preto sme sa rozhodli, že KOLABO pokračuje. Spoluprácu ale vystrieda téma “výročie”. A prečo?

V roku 2019 Urban Market oslavuje! Celé sa to začalo malým podujatím v Unique Clube v Mlynskej Doline (*10.4.2010). Odvtedy prebehlo 9. ročníkov (27 edícii) a tento rok sa tešíme z jubilejného 10-teho. Od jednodňového podujatia, ktoré navštívilo okolo 500 návštevníkov, sme podrástli a dnes trojdňový festival, plný súčasného lokálneho dizajnu a módy, ktorý navštevuje v priemere 5000 návštevníkov. Rastieme aj obsahom, programom, službami a hlavne kvalitou a atmosférou. Nie, nestarneme, Urban Market zreje, stále má svoje ideály. Nechce zaspať na vavrínoch a preto sa stále snaží, od vydania k vydaniu, byť iný, výnimočný, lepší. V roku 2010 sme boli prví a vydržali sme až dodnes. Chceme byť neustále jedineční a takisto zjednocovať jedinečné projekty a tvorivých ľudí. Urban Market sa v roku 2019 bude niesť v duchu osláv, úsmevov a radosti.

Prihlasovanie:
Do súťaže sa môžu prihlasovať jednotlivci aj kolektívy.

1. kolo (do 31. marca) – prihlasovanie projektov:

Prihlasovací formulár: REGISTRÁCIA
Po uzávierke prihlásených projektov budú tímom zaslané požiadavky na potrebné výstupy a ich špecifikácia

2. kolo (od 01. apríla) – realizácia projektov

Viac informácii o realizácii, hodnotení a výstave/inštalácii pošleme prihláseným projektom v začiatkom apríla 2019.

Dokedy:

Prihlasovanie projektov: do 31. marca 2019
Rozpracovanosť projektu: do 30. apríla 2019 – zaslnie anotácie k dielu, fotografie rozpracovaných diel, orientačná informácia o rozmeroch 
Realizácia projektov do 15. mája 2019

Kedy:

Výstava produktov: 31. – 02. júna 2019 | Fakulta architektúry STU, Bratislava
Vyhlásenie výsledkov: 02. júna 2019 | Fakulta architektúry STU, Bratislava

Ceny:

Cena poroty: 
1. miesto – 500€

2. miesto – 200€ a voľné prezentačné miesto na Urban Markete 2019 (Winter Edition) v Bratislave

3. miesto – vecné ceny od partnerov podujatia

Cena verejnosti: 200€

Hodnotiace kritéria:

Jedinečnosť a originalita konceptu
Téma súťaže, reflexia aktuálnych výročí
Kvalita a prevedenie produktu

Kurátorka projektu:

Mgr. art. Paulína Ebringerová, ArtD. vyštudovala produktový a interiérový dizajn na Fakulte architektúry STU v Bratislave. Absolvovala medzinárodné mobility v Metropolitan museum of art New York a Rijksmuseum Amsterdam. Pôsobí na Fakulte architektúry STU ako vedecko-výskumný pracovník v oblasti prezentácie umenia, dizajnu a architektúry. Je jednou zo zakladateľov Freshmen´s Gallery, pracuje v oblasti kreatívnych eventov.

Vložené
18. marec 2019
0
185
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím