Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Vyhlásenie | 18.3.2019 10:00 |
Odovzdanie návrhov | 31.3.2019 23:59 |
Vyhlasovateľ | Čerstvé Ovocie / Urban Market |
Adresa | , , Slovensko |
Druh podujatia | Súťaž |
Kontakt | Urban Market info@urbanmarket.sk |
Ako by mal vyzerať produkt výročie? Čím by ste oslávili jubileum? Čo by ste darovali oslávencovi k okrúhlym narodeninám? Odpoveďou budú vaše produkty na 10. ročníku Urban Marketu. Cieľom témy je vytvorenie autorského produktu na výročie alebo jubileum, ktoré sa odohrá v roku 2019. Výročie má pre vás niečo znamená a vytvoriť tak produkt, ktorým si toto výročie uctíte, ktorým ho oslávite. Môže ísť o narodeniny, udalosti, či poctu človeku, slávnej osobnosti (k výročiu narodenín, či úmrtia).
Pre inšpiráciu sme vám pripísali zopár výročí v roku 2019:
Minulý rok sme v duchu témy Urban Marketu, ktorá bola “spolupráca”, zrealizovali 1. ročník súťaže s názvom KOLABO, ktorej cieľom bolo spojiť tvorivých ľudí z rôznych umeleckých a kreatívnych odvetví. Cieľom bolo vytvorenie jedinečného produktu. Tieto kolaborácie boli vystavené na Fakulte architektúry STU v Bratislave a tie najlepšie boli ocenené. Spolupráca ako hlavná inšpiračná zložka ostáva a to medzi samotným Urban Marketom a vami, autormi dizajnérskych predmetov. Preto sme sa rozhodli, že KOLABO pokračuje. Spoluprácu ale vystrieda téma “výročie”. A prečo?
V roku 2019 Urban Market oslavuje! Celé sa to začalo malým podujatím v Unique Clube v Mlynskej Doline (*10.4.2010). Odvtedy prebehlo 9. ročníkov (27 edícii) a tento rok sa tešíme z jubilejného 10-teho. Od jednodňového podujatia, ktoré navštívilo okolo 500 návštevníkov, sme podrástli a dnes trojdňový festival, plný súčasného lokálneho dizajnu a módy, ktorý navštevuje v priemere 5000 návštevníkov. Rastieme aj obsahom, programom, službami a hlavne kvalitou a atmosférou. Nie, nestarneme, Urban Market zreje, stále má svoje ideály. Nechce zaspať na vavrínoch a preto sa stále snaží, od vydania k vydaniu, byť iný, výnimočný, lepší. V roku 2010 sme boli prví a vydržali sme až dodnes. Chceme byť neustále jedineční a takisto zjednocovať jedinečné projekty a tvorivých ľudí. Urban Market sa v roku 2019 bude niesť v duchu osláv, úsmevov a radosti.
Prihlasovanie:
Do súťaže sa môžu prihlasovať jednotlivci aj kolektívy.
1. kolo (do 31. marca) – prihlasovanie projektov:
Prihlasovací formulár: REGISTRÁCIA
Po uzávierke prihlásených projektov budú tímom zaslané požiadavky na potrebné výstupy a ich špecifikácia
2. kolo (od 01. apríla) – realizácia projektov
Viac informácii o realizácii, hodnotení a výstave/inštalácii pošleme prihláseným projektom v začiatkom apríla 2019.
Dokedy:
Prihlasovanie projektov: do 31. marca 2019
Rozpracovanosť projektu: do 30. apríla 2019 – zaslnie anotácie k dielu, fotografie rozpracovaných diel, orientačná informácia o rozmeroch
Realizácia projektov do 15. mája 2019
Kedy:
Výstava produktov: 31. – 02. júna 2019 | Fakulta architektúry STU, Bratislava
Vyhlásenie výsledkov: 02. júna 2019 | Fakulta architektúry STU, Bratislava
Ceny:
Cena poroty:
1. miesto – 500€
2. miesto – 200€ a voľné prezentačné miesto na Urban Markete 2019 (Winter Edition) v Bratislave
3. miesto – vecné ceny od partnerov podujatia
Cena verejnosti: 200€
Hodnotiace kritéria:
Jedinečnosť a originalita konceptu
Téma súťaže, reflexia aktuálnych výročí
Kvalita a prevedenie produktu
Kurátorka projektu:
Mgr. art. Paulína Ebringerová, ArtD. vyštudovala produktový a interiérový dizajn na Fakulte architektúry STU v Bratislave. Absolvovala medzinárodné mobility v Metropolitan museum of art New York a Rijksmuseum Amsterdam. Pôsobí na Fakulte architektúry STU ako vedecko-výskumný pracovník v oblasti prezentácie umenia, dizajnu a architektúry. Je jednou zo zakladateľov Freshmen´s Gallery, pracuje v oblasti kreatívnych eventov.