Advertorial

Kúpeľne snov - novinky značky hansgrohe

Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...

Veľkoplošné zasklenia od spoločnosti Internorm – maximálna flexibilita

Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.

Myotis - všetko pre Vaše interiéry...

Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.

Dizajn sa spája s prirodzenosťou: nové drevo-hliníkové okno od spoločnosti Internorm

Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...

Dvadsať rokov inovácií vo svete priečok a mobilných stien

Spoločnosť Milt nielen sleduje súčasné trendy, ale aktívne prispieva aj k ich tvorbe.

Geberit zjednoduší portfólio svojich značiek

Integrácia značiek keramiky prinesie lepšiu orientáciu a väčší prínos profesionálnym cieľovým skupinám
Firmy
Red 220.03.2018
5340
Geberit zjednoduší portfólio svojich značiek

Skupina Geberit redukuje zložitosť, ku ktorej došlo po akvizícii a integrácii obchodu so sanitárnou keramikou bývalej spoločnosti Sanitec a zjednodušuje portfólio svojich značiek. Značky Keramag, Allia, Pozzi Ginori a Sphinx budú integrované do značky Geberit.

Ako vedúca európska spoločnosť v odvetví sanity sa spoločnosť Geberit cíti povinná neustále vyvíjať nové sanitárne výrobky, zlepšovať výrobné procesy a predajné metódy. Značka Geberit je už takmer 150 rokov synonymom inovácií, vysokej spoľahlivosti a tiež moderného kúpeľňového komfortu.
Akvizíciou spoločnosti Sanitec v roku 2015 a z nej vyplývajúcim prevzatím radu značiek sanitárnej keramiky rozšírila spoločnosť Geberit svoje pole pôsobnosti v oblasti kúpeľňového vybavenia. Aby mohla spoločnosť v budúcnosti ešte lepšie a efektívnejšie osloviť odborníkov a koncových zákazníkov, pristupuje k ďalšiemu dôležitému kroku: od roku 2019 bude do značky Geberit integrovaná značka Keramag; od roku 2020 bude tento proces pokračovať so značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Ostatné značky keramiky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zostanú v rámci skupiny Geberit zachované a budú pokrývať špecifické inštalačné technológie, produktové oblasti, trhové segmenty alebo predajné kanály .
Uvedené opatrenia majú prispieť k dosiahnutiu nasledujúcich výhod:

  • Zlepšenie služieb klientom pomocou menšieho množstva komplexných informačných nástrojov 
  • Jednoduchší predaj integrovaných ucelených riešení 
  • Zredukovanie zložitosti vo výrobe, logistike a produktovom manažmente
  • Zameranie na vývoj inovatívnych kúpeľňových riešení

Integrácia značiek keramiky prinesie lepšiu orientáciu a väčší prínos profesionálnym cieľovým skupinám a koncovým zákazníkom a prispeje k zlepšeniu efektivity v rámci skupiny Geberit.

O spoločnosti Geberit
Skupina Geberit s globálnou pôsobnosťou je lídrom na európskom trhu sanitárnych výrobkov. Geberit funguje ako ucelená skupina s veľmi silným lokálnym pôsobením vo väčšine krajín Európy a poskytuje prvotriednu kvalitu v oblasti sanitárnych technológii a kúpeľňovej keramiky. Výroba sa realizuje v 30 výrobných závodoch, pričom 6 z nich je v zámorí. Centrála spoločnosti sa nachádza v Rapperswil-Jona vo Švajčiarsku. Skupina Geberit zamestnáva 12 000 zamestnancov vo vyše 50 krajinách a v roku 2017 dosiahla čisté tržby vo výške 2,9 miliardy švajčiarskych frankov. Akcie Geberit sú kótované na burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 sú akcie Geberit zahrnuté v SMI (Swiss Market Index).

Súvisiace články

Vložené
20. marec 2018
0
534
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím