Advertorial

Kúpeľne snov - novinky značky hansgrohe

Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...

Nové okná, nový štart do roku 2025 s oknami od spoločnosti Internorm

Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...

Veľkoplošné zasklenia od spoločnosti Internorm – maximálna flexibilita

Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.

Myotis - všetko pre Vaše interiéry...

Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.

Dizajn sa spája s prirodzenosťou: nové drevo-hliníkové okno od spoločnosti Internorm

Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...

Workshop: Manuál reklamy Mestskej pamiatkovej rezervácie Žilina

Mesto Žilina má nový platný Manuál Reklamy. Chcete vedieť viac?
Kalendárium
Red 317.06.2020
1130+2
Začiatok22.6.2020
16:00
Koniec22.6.2020
19:00
MiestoRosenfeldov palác
AdresaJ. M. Hurbana 335,
Žilina,
Slovensko
Druh podujatiaPodujatie
KontaktLucia Stredňanská

Žilina má od 1. 9. 2019 platný Manuál reklamy Mestskej pamiatkovej rezervácie Žilina. Hlavným cieľom manuálu je pomôcť vlastníkom, správcom, resp. nájomcom objektov a priestorov v Mestskej pamiatkovej rezervácii Žilina pri realizácii budúcej reklamy. Okrem iného ponúka inšpirácie, poukazuje na vhodné i nevhodné príklady z praxe a zároveň približuje celý proces povoľovania zo strany dotknutých inštitúcií.

V prípade, že sa chcete o tomto odborno-metodickom dokumente dozvedieť viac informácií, máte konkrétne otázky ku svojej reklame na fasáde alebo Vás len zaujíma verejný priestor, všetci ste srdečne pozvaní na workshop.

Manuál priblížia: Lucia Streďanská - autorka; Martina Magová - Krajský pamiatkový úrad Žilina, spoluautorka; Peter Dlhoploček - profigrafik.sk, grafická konzultácia

Komu je workshop určený?

  • majiteľom budov v MPR,
  • nájomcom, teda investorom, ktorí zadávajú požiadavky na osadenie novej reklamy,
  • dizajnérom - grafikom návrhu reklamy,
  • jej samotným realizátorom (najčastejšie reklamná agentúra),
  • tým, ktorí ju povoľujú
  • všetkým aktérom, ktorí aktívne využívajú reklamu a akýmkoľvek spôsobom ovplyvňujú vizuálnu podobu Mestskej pamiatkovej rezervácie Žilina a s ňou súvisiaci verejný priestor.

Bližšie informácie o workshope nájdete na facebookovej stránke eventu.

Vložené
17. jún 2020
0
113
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím