Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Začiatok | 3.9.2019 17:00 |
Koniec | 3.9.2019 19:00 |
Miesto | Goethe-Institut Bratislava |
Adresa | Panenská 682/33, Bratislava, Slovensko |
Druh podujatia | Podujatie |
Kontakt | Goethe-Institut Bratislava +421 2 59 204 311 info-bratislava@goethe.de |
Bratislavskú ŠUR-ku, vo svojej dobe jedinú verejnú umeleckú školu na Slovensku, prirovnávali už krátko po jej vzniku k nemeckému Bauhausu. Neznamenalo to však, že by sa jej riaditeľ, Josef Vydra, snažil vytvoriť kópiu najslávnejšej umeleckej školy. Toto prirovnanie skôr vyjadrovalo jeho odvahu v Bratislave nekompromisne zavádzať najnovšie trendy vo výtvarnom vzdelávaní a vychovávať tak novú generáciu moderne zmýšľajúcich výtvarníkov a dizajnérov pre miestny priemysel, obchod a reklamu. Tomu zodpovedal aj program školy, ktorý Vydra zhrnul do jednej výstižnej vety: „Nebáť sa moderny, kriticky z nej vyberať a skúšať všetko najnovšie a prenášať výsledky späť do výroby stalo sa zásadou celého učiteľského kolektívu.“
Klára Prešnajderová zo Slovenského múzea dizajnu, kurátorka momentálne prebiehajúcej výstavy Nebáť sa moderny, predstaví medzinárodný charakter bratislavskej Školy umeleckých remesiel s jej lokálnymi špecifikami.
Večerom bude sprevádzať Maroš Schmidt, riaditeľ Slovenského múzea dizajnu, ktorý predstaví dobovú hudbu – môžeme sa tešiť na ukážky na šelakových platniach.
Načítavam diskusiu...