Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Základom silnej spoločnosti je poznať svoju značku – jej silné stránky, miesto na trhu a dlhodobú víziu. Program hodnotenia značiek Superbrands oceňuje práve takého firmy v 87 krajinách sveta na základe výkonnostných ukazovateľov, spotrebiteľského prieskumu a poroty zloženej s odborníkov na biznis, marketing a branding.
Spoločnosti sa do výberu Superbrands nenominujú a nedá sa do neho prihlásiť. Značky sa hodnotia podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na slovenskom trhu. Aby sa značka stala členom elitného klubu Superbrands, musí mať vysokú kvalitu a vynikajúce renomé.
„Cena je pre nás potvrdením správnosti cesty, po ktorej v posledných rokov zo značkou Ytong kráčame.“ povedal Ing. Peter Markovič, konateľ spoločnosti Xella Slovensko, spol. s r.o. a dodal: „Minulý rok bol pre všetkých kvôli covidu veľmi náročný, a nám sa aj napriek tomu podarilo úspešne na situáciu zareagovať a pripraviť nové či staronové projekty. Na jeseň sa prvýkrát on-line formou uskutočnila konferencia Xella Dialóg, s veľkým záujmom sa stretla aj súťaž Ytong YQ Stavba 2020, ktorej výsledky sme nedávno vyhlásili. Stále pokračujeme v podpore vysokoškolákov cez architektonické súťaže. Podobným spôsobom sa podieľame aj na vzdelávaní stredoškolákov a učňov, hľadajúcich uplatnenie v odbore murár. Súčasne sme aktívnym členom Združenia výrobcov murovacích materiálov a od novembra minulého roku sa naša spoločnosť ako riadny člen zapojila do práce BIM Asociácie Slovensko (BIMas).“
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu