Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Základom silnej spoločnosti je poznať svoju značku – jej silné stránky, miesto na trhu a dlhodobú víziu. Program hodnotenia značiek Superbrands oceňuje práve takého firmy v 87 krajinách sveta na základe výkonnostných ukazovateľov, spotrebiteľského prieskumu a poroty zloženej s odborníkov na biznis, marketing a branding.
Spoločnosti sa do výberu Superbrands nenominujú a nedá sa do neho prihlásiť. Značky sa hodnotia podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na slovenskom trhu. Aby sa značka stala členom elitného klubu Superbrands, musí mať vysokú kvalitu a vynikajúce renomé.
„Cena je pre nás potvrdením správnosti cesty, po ktorej v posledných rokov zo značkou Ytong kráčame.“ povedal Ing. Peter Markovič, konateľ spoločnosti Xella Slovensko, spol. s r.o. a dodal: „Minulý rok bol pre všetkých kvôli covidu veľmi náročný, a nám sa aj napriek tomu podarilo úspešne na situáciu zareagovať a pripraviť nové či staronové projekty. Na jeseň sa prvýkrát on-line formou uskutočnila konferencia Xella Dialóg, s veľkým záujmom sa stretla aj súťaž Ytong YQ Stavba 2020, ktorej výsledky sme nedávno vyhlásili. Stále pokračujeme v podpore vysokoškolákov cez architektonické súťaže. Podobným spôsobom sa podieľame aj na vzdelávaní stredoškolákov a učňov, hľadajúcich uplatnenie v odbore murár. Súčasne sme aktívnym členom Združenia výrobcov murovacích materiálov a od novembra minulého roku sa naša spoločnosť ako riadny člen zapojila do práce BIM Asociácie Slovensko (BIMas).“