Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Spoločnosť Milt nielen sleduje súčasné trendy, ale aktívne prispieva aj k ich tvorbe.
Odborná porota programu hodnotenia značiek Business Superbrands opäť ocenila značku Ytong cenou Business Superbrands Slovakia 2022
Hovorí sa, že obhájiť je ťažšie ako vyhrať. O to viac cenné je po vlaňajšom zisku diplomu v hodnotení značiek Business Superbrands Slovakia aj tohtoročné ocenenie značky Ytong a obhajoba členstva v tomto elitnom klube.
Medzinárodný program oceňovania značiek Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia obchodných značiek. Viac ako 20 rokov hľadá a oceňuje tie najlepšie z najlepších značiek vo viac ako 90 krajinách sveta. A na Slovensku oslavuje tento rok 10. výročie svojho pôsobenia. Počas jednej dekády sa pečať Superbrands stala na našom trhu synonymom pre značky so špecifickým postavením, vynikajúcim renomé a jedinečným produktom. Spoločnosti sa do výberu Superbrands nenominujú a nedá sa do neho prihlásiť.
„Obhajoba ocenenia pre Ytong nás teší a súčasne zaväzuje. Veď v ďalších rokoch musíme nielen zachovať silnú podporu značke Ytong, ale rozvíjať chceme aj ďalšie produktové značky, ako sú Silka a Multipor. A zabúdať nesmieme ani na zastrešujúcu značku spoločnosti Xella, ktorá predstavuje jedného z popredných medzinárodne činných poskytovateľov riešení v oblasti stavebných a izolačných materiálov a jedného z najväčších svetových výrobcov autoklávovaného pórobetónu a kremičito-vápenatých tvárnic. Nároky zákazníkov a partnerov pritom stále rastú. S dobre zvládnutou komunikáciou musí ísť ruka v ruke rovnako kvalitne zorganizovaná výroba, obchod, technická podpora, výskum, inovácie, spoločenská zodpovednosť a ďalšie činnosti, ktoré konečné vnímanie značky vždy ovplyvňujú.“ hovorí Ing. Peter Markovič, generálny riaditeľ Xella Slovensko a Xella CZ.