Hore
Portál z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia

Wienerberger s.r.o.

Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce

Internorm

Okná pre pasívne domy

Galvaniho 15 B
Bratislava

Saint-Gobain

BIM knižnice a objekty

Stará Vajnorská 139
Bratislava

Divízia ISOVER Saint-Gobain Construction Products

Dokonalá izolácia

Stará Vajnorská 139
Bratislava

Profirol s.r.o

Prielohy 1012/1C
Žilina

PREFA Slovensko s. r. o.

Štúrova 136B
Nitra

Saint-Gobain Construction Products, s.r.o., Divízia Rigips

Vlárska 22
Trnava

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Hore
Menu
Kalendárium
Vložené
20. marec 2018
0
526

Geberit zjednoduší portfólio svojich značiek

Integrácia značiek keramiky prinesie lepšiu orientáciu a väčší prínos profesionálnym cieľovým skupinám
Geberit zjednoduší portfólio svojich značiek

Skupina Geberit redukuje zložitosť, ku ktorej došlo po akvizícii a integrácii obchodu so sanitárnou keramikou bývalej spoločnosti Sanitec a zjednodušuje portfólio svojich značiek. Značky Keramag, Allia, Pozzi Ginori a Sphinx budú integrované do značky Geberit.

Ako vedúca európska spoločnosť v odvetví sanity sa spoločnosť Geberit cíti povinná neustále vyvíjať nové sanitárne výrobky, zlepšovať výrobné procesy a predajné metódy. Značka Geberit je už takmer 150 rokov synonymom inovácií, vysokej spoľahlivosti a tiež moderného kúpeľňového komfortu.
Akvizíciou spoločnosti Sanitec v roku 2015 a z nej vyplývajúcim prevzatím radu značiek sanitárnej keramiky rozšírila spoločnosť Geberit svoje pole pôsobnosti v oblasti kúpeľňového vybavenia. Aby mohla spoločnosť v budúcnosti ešte lepšie a efektívnejšie osloviť odborníkov a koncových zákazníkov, pristupuje k ďalšiemu dôležitému kroku: od roku 2019 bude do značky Geberit integrovaná značka Keramag; od roku 2020 bude tento proces pokračovať so značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Ostatné značky keramiky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zostanú v rámci skupiny Geberit zachované a budú pokrývať špecifické inštalačné technológie, produktové oblasti, trhové segmenty alebo predajné kanály .
Uvedené opatrenia majú prispieť k dosiahnutiu nasledujúcich výhod:

  • Zlepšenie služieb klientom pomocou menšieho množstva komplexných informačných nástrojov 
  • Jednoduchší predaj integrovaných ucelených riešení 
  • Zredukovanie zložitosti vo výrobe, logistike a produktovom manažmente
  • Zameranie na vývoj inovatívnych kúpeľňových riešení

Integrácia značiek keramiky prinesie lepšiu orientáciu a väčší prínos profesionálnym cieľovým skupinám a koncovým zákazníkom a prispeje k zlepšeniu efektivity v rámci skupiny Geberit.

O spoločnosti Geberit
Skupina Geberit s globálnou pôsobnosťou je lídrom na európskom trhu sanitárnych výrobkov. Geberit funguje ako ucelená skupina s veľmi silným lokálnym pôsobením vo väčšine krajín Európy a poskytuje prvotriednu kvalitu v oblasti sanitárnych technológii a kúpeľňovej keramiky. Výroba sa realizuje v 30 výrobných závodoch, pričom 6 z nich je v zámorí. Centrála spoločnosti sa nachádza v Rapperswil-Jona vo Švajčiarsku. Skupina Geberit zamestnáva 12 000 zamestnancov vo vyše 50 krajinách a v roku 2017 dosiahla čisté tržby vo výške 2,9 miliardy švajčiarskych frankov. Akcie Geberit sú kótované na burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 sú akcie Geberit zahrnuté v SMI (Swiss Market Index).

Súvisiace články

Pravý stĺpec
Menu
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím