Advertorial

Kúpeľne snov - novinky značky hansgrohe

Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...

Okná od spoločnosti Rehau boli opäť ocenené za inovatívnu udržateľnosť

REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.

Nové okná, nový štart do roku 2025 s oknami od spoločnosti Internorm

Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...

Veľkoplošné zasklenia od spoločnosti Internorm – maximálna flexibilita

Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.

Myotis - všetko pre Vaše interiéry...

Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.

Dizajn sa spája s prirodzenosťou: nové drevo-hliníkové okno od spoločnosti Internorm

Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...

Geberit zjednoduší portfólio svojich značiek

Integrácia značiek keramiky prinesie lepšiu orientáciu a väčší prínos profesionálnym cieľovým skupinám
Firmy
Red 220.03.2018
5340+9
Geberit zjednoduší portfólio svojich značiek

Skupina Geberit redukuje zložitosť, ku ktorej došlo po akvizícii a integrácii obchodu so sanitárnou keramikou bývalej spoločnosti Sanitec a zjednodušuje portfólio svojich značiek. Značky Keramag, Allia, Pozzi Ginori a Sphinx budú integrované do značky Geberit.

Ako vedúca európska spoločnosť v odvetví sanity sa spoločnosť Geberit cíti povinná neustále vyvíjať nové sanitárne výrobky, zlepšovať výrobné procesy a predajné metódy. Značka Geberit je už takmer 150 rokov synonymom inovácií, vysokej spoľahlivosti a tiež moderného kúpeľňového komfortu.
Akvizíciou spoločnosti Sanitec v roku 2015 a z nej vyplývajúcim prevzatím radu značiek sanitárnej keramiky rozšírila spoločnosť Geberit svoje pole pôsobnosti v oblasti kúpeľňového vybavenia. Aby mohla spoločnosť v budúcnosti ešte lepšie a efektívnejšie osloviť odborníkov a koncových zákazníkov, pristupuje k ďalšiemu dôležitému kroku: od roku 2019 bude do značky Geberit integrovaná značka Keramag; od roku 2020 bude tento proces pokračovať so značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Ostatné značky keramiky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zostanú v rámci skupiny Geberit zachované a budú pokrývať špecifické inštalačné technológie, produktové oblasti, trhové segmenty alebo predajné kanály .
Uvedené opatrenia majú prispieť k dosiahnutiu nasledujúcich výhod:

  • Zlepšenie služieb klientom pomocou menšieho množstva komplexných informačných nástrojov 
  • Jednoduchší predaj integrovaných ucelených riešení 
  • Zredukovanie zložitosti vo výrobe, logistike a produktovom manažmente
  • Zameranie na vývoj inovatívnych kúpeľňových riešení

Integrácia značiek keramiky prinesie lepšiu orientáciu a väčší prínos profesionálnym cieľovým skupinám a koncovým zákazníkom a prispeje k zlepšeniu efektivity v rámci skupiny Geberit.

O spoločnosti Geberit
Skupina Geberit s globálnou pôsobnosťou je lídrom na európskom trhu sanitárnych výrobkov. Geberit funguje ako ucelená skupina s veľmi silným lokálnym pôsobením vo väčšine krajín Európy a poskytuje prvotriednu kvalitu v oblasti sanitárnych technológii a kúpeľňovej keramiky. Výroba sa realizuje v 30 výrobných závodoch, pričom 6 z nich je v zámorí. Centrála spoločnosti sa nachádza v Rapperswil-Jona vo Švajčiarsku. Skupina Geberit zamestnáva 12 000 zamestnancov vo vyše 50 krajinách a v roku 2017 dosiahla čisté tržby vo výške 2,9 miliardy švajčiarskych frankov. Akcie Geberit sú kótované na burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 sú akcie Geberit zahrnuté v SMI (Swiss Market Index).

Súvisiace články

Vložené
20. marec 2018
0
534
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím