Climate of innovation
Ivanská cesta 30/A
Bratislava
Okná pre pasívne domy
Galvaniho 15 B
Bratislava
Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce
BIM knižnice a objekty
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Dokonalá izolácia
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Prielohy 1012/1C
Žilina
Štúrova 136B
Nitra
Spoločnosť TONDACH SLOVENSKO s. r.o. oslávila vlani okrúhlych 20 rokov na slovenskom trhu. Všeobecne známa značka si svoju reputáciu vybudovala kvalitnými škridlami z pálenej hliny, ktoré sú v segmente považované za absolútnu špičku. Rok 2018 ale Tondach začína s výraznými zmenami vo svojej marketingovej komunikácii. Okrem nového loga a webu sa produkty rozdelia, na základe vzhľadu a účelu, do piatich skupín – clusterov.
TONDACH SLOVENSKO aktuálne podniká kľúčové kroky v integrácii do nadnárodného koncernu Wienerberger. Najvýraznejšou je nové logo, ktoré sa typovo zosúladilo s ostatnými značkami v portfóliu spoločnosti Wienerberger. „Nové logo Tondach je produktové logo koncernu Wienerberger s charakteristickým plamienkom, medzi ktoré patria aj logá Terca, Porotherm a Argeton.“ vysvetľuje Vladimír Šablica, konateľ TONDACH SLOVENSKO. „Chceme tak spotrebiteľom dať jasne najavo, že dokážeme ponúknuť komplexné riešenie pre stavbu domu, nakoľko máme v portfóliu riešenia pre steny, strechy aj fasády,“ dodáva Vladimír Šablica. Zmenu identity má dopĺňať aj, v súčasnosti už aktuálny, claim „Riešenie pre strechu.“
Proces rebrandingu spoločnosť odštartovala ešte v decembri 2017 a bude trvať približne do marca 2018, pričom počas tohto obdobia sa postupne bude meniť na všetkých nosičoch a firemných materiáloch staré logo za nové. Webové stránky tondach.sk sú už v súčasnosti presmerované na www.wienerberger.sk.
"Samotná integrácia v praxi znamená, že pálená strešná krytina Tondach bude prezentovaná na rovnakej úrovni a s rovnakým dôrazom, ako značka murovacieho systému Porotherm. Legislatívne ale zatiaľ zostáva spoločnosť TONDACH SLOVENSKO, s.r.o. naďalej samostatným právnym subjektom," zdôrazňuje Vladimír Šablica.
Nové rozdelenie produktov
Tondach má v súčasnosti v portfóliu viac než 200 typov keramických škridiel. Orientáciu v ponuke má potenciálnym zákazníkom uľahčiť nové rozdelenie škridiel na základe ich tvaru, vlastností a použitia. Značka predstavila spolu 5 skupín – Clusterov: Univerzálne, Moderné, Mediteránske, Exkluzívne a Historické krytiny. Každá skupina má jasne stanovenú definíciu a zákazník sa tak má možnosť jednoduchšie a prehľadnejšie orientovať.
Zákazníci aj obchodní partneri budú postupne do konca februára 2018 informovaní o uvedených zmenách prostredníctvom špeciálnej marketingovej kampane. Na nový štýl marketingovej komunikácie neprechádza značka Tondach len na Slovensku, ale v rámci celého koncernu Wienerberger.
O spoločnosti
TONDACH SLOVENSKO, s.r.o., so sídlom v Stupave je súčasťou rakúskeho koncernu TONDACH Gleinstätten AG, popredného výrobcu keramických škridiel v strednej a južnej Európe, ktorý už niekoľko rokov patrí do skupiny Wienerberger. TONDACH SLOVENSKO je najväčším slovenským predajcom pálenej keramickej škridly a tvorcom strešných riešení pre novostavby aj rekonštrukcie, s kompletným keramickým príslušenstvom a doplnkami. Na Slovensku navyše bezplatne poskytuje zameranie striech a výpočty spotreby materiálu, ale aj odborné poradenstvo.