Climate of innovation
Ivanská cesta 30/A
Bratislava
Okná pre pasívne domy
Galvaniho 15 B
Bratislava
Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce
BIM knižnice a objekty
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Dokonalá izolácia
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Prielohy 1012/1C
Žilina
Štúrova 136B
Nitra
Priestory bratislavského sídla právnickej spoločnosti Dentons zaberajú celé 14. podlažie práve dokončeného objektu Sky Park Offices v novovznikajúcej štvrti Starého mesta s industriálnou minulosťou. Organizácia podlažia vychádza zo zadania klienta a jeho design reaguje na charakteristické krivky architektúry objektu.
Do kancelárií sa vstupuje cez front office – recepčné priestory určené pre stretávania sa s klientmi, ponúkajúce pohľadnicové výhľady smerom k Dunaju, mostu SNP a hradu. Od recepcie fyzicky oddelený back office – priestory výhradne určené pre zamestnancov, sú riešené ako bunkové kancelárie, prerušované v nárožiach objektu open space sedením, relax zónou, kuchynkou a knižnicou s atmosférou privátneho lounge. Dubovou dyhou obložené jadro kancelárií spája front a back office do jednoliateho celku s dekorom z mosadzných intarzií.
Cieľom návrhu bolo nájsť balans medzi požiadavkami na vytvorenie kancelárskych priestorov pre právnickú kanceláriu, ktoré by mali vytvárať dojem serióznosti a solídnosti, so súčasnými trendmi vytvárať intímnejšie a menej formálne administratívne priestory. S ohľadom na potreby klienta návrh generuje priestory formálneho aj neformálneho charakteru, slúžiace na stretnutia s klientmi a interakciu medzi zamestnancami.
Paleta tradičných, ušľachtilých materiálov, ako drevené dyhy, či mosadzné intarzie je doplnená farebnými akcentmi kresiel, ostrovmi so zeleňou a odhaleným betónom stĺpov, ktoré interiér odľahčujú a robia ho menej formálnym. Veľký dôraz bol kladený na kvalitné spracovanie detailov, ako napríklad infotainment. Interiér je vyhotovený z materiálov s certifikátmi ekologickej udržateľnosti a recyklovaných materiálov. Kancelárske priestory sú vybavené špičkovým audiovizuálnym systémom pre organizáciu online konferencii.