Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Cieľom projektu je vtiahnuť okoloidúceho do predajne. Priestor je veľmi obmedzený, celá prevádzka má štyridsať metrov štvorcových. Interiér je koncipovaný ako zväčšený výklad. Už z ulice je viditeľný očný tester, ktorý zaberá celú stenu za predajným pultom. Tester v noci svieti a nahrádza tak reklamný pútač.
Bolo potrebné využiť každý centimeter predajne, preto všetky steny obiehajú drôty, ktoré slúžia ako vešiaky na okuliare. Systém poskytuje veľkú flexibilitu.
Na mieste zrkadiel, ktoré majú kruhový tvar, sa drôty rozostupujú a vytvárajú dojem široko otvorených viečok, ktoré nás pozorujú. Zrkadlá sú umiestnené v rozličných výškach, aby vyhoveli zákazníkom rôzneho vzrastu. Motív oka a zreničky sa opakuje aj na strope - infračervené zrkadlové vykurovacie telesá i svietidlá majú kruhový tvar.
Celý priestor je monochromatický, farebné sú až samotné výrobky - okuliare. Múry sú obložené na bielo morenou brezovou preglejkou, kovové prvky sú vyhotovené v čiernej farbe.
Pre nedostatok priestoru bolo treba väčšinu nábytku vyrobiť na mieru.
Podklady: ORA, BoysPlayNice