Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
Už po štvrtýkrát majú slovenskí architekti možnosť zúčastniť sa medzinárodnej architektonickej súťaže BigMat International...
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Tunel pre vysokorýchlostné vlaky by mal prepravu medzi hlavnými mestami Fínska a Estónska skrátiť na 30 minút. V súčasnosti trvá cesta trajektom približne dve hodiny, minimálne 90 minút. V oblasti Helsínk pracujú desaťtisíce Estóncov a mnohí Fíni zasa často navštevujú hlavné mesto Estónska.
"Helsinki a Tallin tvoria ekonomickú oblasť, kde žije približne 1,5 milióna ľudí. S cieľom plne využiť potenciál tejto oblasti sa doprava medzi mestami musí oproti súčasnému stavu zrýchliť a zjednodušiť," uviedli vo vyhlásení k podpisu zmluvy na preskúmanie možností výstavby podmorského tunela predstavitelia Helsínk.
Po vybudovaní podmorského tunela by sa koridor neskôr napojil na Rail Baltica, transeurópsku vysokorýchlostnú železničnú sieť, ktorá by mala spojiť hlavné mestá Fínska, pobaltských krajín, Poľska so západoeurópskou železničnou sieťou.
V prípade, že sa projekt zrealizuje, bude to najdlhší podmorský tunel na svete. Informovali o tom agentúra Reuters, portál RTTNews a denník Guardian.