Prihlásiť sa na medzinárodnú architektonickú súťaž BigMat International Architecture Award’25 je možné až do 15....
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Názorný a zaujímavý model. Prezentuje výsledky počítačovej simulácie, ktorá vznikla pomocou hry Cities: Skylines s viacerými rozšíreniam určenými pre projektovanie dopravy. Nie je to úplná simulácia reálnej premávky, ale model, ktorý dostatočne názorne ukazuje prednosti a nedostatky efektívnosti jednotlivých druhov dopravných uzlov.
Dôležité je nielen geometrické riešenie križovatky, ale aj jej pasívne, alebo aktívne riadenie semaformi. Najväčšiu priepustnosť majú mimoúrovňové diaľničné križovatky. Tu je možné urobiť pruhy s najmenším počtom kolíznych úrovňových križovaní. Teoreticky každý smer môže mať vlastný odbočovací/pripájací pruh. Takéto riešenia sú na druhej strane samozrejme najnáročnejšie na záber plochy, výškové parametre i investičné náklady.
Pri rozmýšľaní o možných riešeniach v rámci urbanizmu, je to celkom inšpiratívy podklad.
Riešenie križovatiek v sídle (i v krajine) je vizitkou schopnosti tvorcov (spoločnosti) rozumne riadiť prostredie v ktorom žijeme. Ak sa to robí koncepčne, má to svoj nesporný význam (ekonomický, estetický, funkčný...). Alebo to môže dopadnúť napríklad aj takto (a viaceré riešenia v menšej mierke by sme našli aj u nás):
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu