Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Minister hospodárstva pred pár dňami potvrdil, že na Slovensku bude k dispozícii 5-miliónový dotačný program. Informoval o tom server Energia.sk.
Žiga už v septembri avizoval, že počas nasledujúcich dní predstaví program priamej podpory nákupu elektrických vozidiel. Vlani sa ich na Slovensku predalo 70 kusov.
„Ide o jedinečnú príležitosť, lebo Recyklačný fond končí a je tam zostatok z platieb ZAP za jednotlivé automobilky,“ uviedol na schôdzi Komisie pre energetiku pri hospodárskom výbore NR SR.
Koncom augusta tohto roka správna rada Recyklačného fondu schválila projekt celoštátnej podpory na používanie vysoko ekologických nízkoemisných vozidiel, ktoré nie sú výhradne poháňané spaľovacím motorom.
Žiga tiež dodáva, že dotácie sú nesystémovým riešením a budú trvať len nejaký čas. Ak schvália dotácie na nákup elektromobil vo výške 5000 eur, tak balík vyčlenených peňazí bude stačiť len na 1000 vozidiel. Toto naozaj žiadnu významnú zmenu neprinesie. Ročne sa totiž u nás predá okolo 70 000 nových automobilov.
Najväčším spomaľovačom uvedenia dotácií je snaha zabrániť prípadným špekuláciám, napr. ak by sa elektroauto kúpené u nás s dotáciou na druhý deň nevyviezlo za hranice a tam nepredalo za vyššiu cenu.
Načítavam diskusiu...