Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
Už po štvrtýkrát majú slovenskí architekti možnosť zúčastniť sa medzinárodnej architektonickej súťaže BigMat International...
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Onedlho nahradí zbúraný most novovybudovaný. Mal by byť zrealizovaný do leta budúceho roka. Ako informovala Národná diaľničná spoločnosť, a.s. most bude mať šírku 23,5 metra a dĺžku 139,44 metra. „Počas víkendu sme demolovali most nad diaľnicou D1. Ťažké mechanizmy zdolali samotný most po približne troch hodinách,“ povedala hovorkyňa NDS Eva Žgravčáková. „Následne sa začalo pracovať na rozdrvení mosta na menšie kusy. Počas celej noci zo soboty na nedeľu pracovala ťažká technika na plné obrátky, aby sme mohli opäť v nedeľu ráno pustiť dopravu po diaľnici D1 v obidvoch smeroch,“ upresnila ďalší postup.
Zaujímavý je proces demolácie, ktorý sa dá uskutočniť bez použitia výbušnín, jednoduchým "rozhryzením" konštrukcie, vrátane oceľový výstuží. Všetok materiál sa dá recyklovať a znovu použiť na stavbu ciest: