Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Spoločnosť Milt nielen sleduje súčasné trendy, ale aktívne prispieva aj k ich tvorbe.
Recepčná, taxikár, bezpečnostná stráž, niektoré miesta v sektore služieb - sú pracovné pozície, nad ktorými by mala ako prvá prevziať kontrolu umelá inteligencia. Podľa najnovších výskumov, od roku 2035 majú roboti v Japonsku zastávať takmer 49 % vybraných pracovných funkcií, kým v USA by to malo byť 47 % a vo Veľkej Británii 35 %.
Hlavným dôvodom nahrádzania ľudí robotmi nie sú ani tak obavy zo starnúcej japonskej populácie, ako skôr snaha ukázať, že pracovné pozície, v ktorých sa činnosti dookola opakujú, môže vykonávať aj umelá inteligencia. V takomto prípade by sa uvoľnila pracovná sila pre posty, v ktorých sú potrebné tvorivé schopnosti, empatia či analýza abstraktných myšlienok. „Miesta v službách, ktoré si vyžadujú kreativitu, komunikáciu, empatiu alebo vyjednávanie by bolo ťažké nahradiť výpočtovou technikou," vysvetľuje vedúci pracovník výskumu Yumi Wakao.
Japonsko úspešne odštartovalo éru robotov už v júni tohto roka, konkrétne prvým robotom pracujúcim na recepcii. V zábavnom parku Henn-na Hotel,naopak,pomáha robotické rameno ukladať batožinu do skríň a odomykať hotelové izby zákazníkom. Systém funguje na princípe rozpoznávania tvárí, takže návštevníci nepotrebujú ani kľúče ani čipové karty.