Už po štvrtýkrát majú slovenskí architekti možnosť zúčastniť sa medzinárodnej architektonickej súťaže BigMat International...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Židovské múzeum v Prahe vypísalo súťaž na novú vizuálnu identitu, ktorá má odrážať premenu múzea z tradičnej inštitúcie na moderné kultúrne a vzdelávacie centrum.
Inštitúcia s viac ako storočnou históriou hľadá novú vizuálnu identitu, ktorá podčiarkne jej súčasné smerovanie - od tradičnej múzejnej inštitúcie k dynamickému kultúrnemu a vzdelávaciemu centru. Novú víziu otvoreného priestoru pre vzdelávanie, dialóg a medzinárodnú spoluprácu prináša nová riaditeľka Pavla Niklová: „Muzeum nechceme vnímat jen jako místo uchovávání historických artefaktů. Usilujeme o to, aby bylo živým prostorem, kde se propojuje minulost se současností a kde návštěvníci najdou inspiraci pro dnešní svět.“
Jedným z cieľov je osloviť širšie publikum, najmä domácich návštevníkov, ktorí doteraz tvoria menej ako pätinu celkovej návštevnosti. Premena vizuálnej identity je tak ďalším krokom, ktorý má pomôcť redefinovať vnímanie múzea ako dynamického kultúrneho hráča, nielen tradičné inštitúcie.
K súťaži:
Súťaž na novú vizuálnu identitu prebehne ako uzavretá, jednofázová a neanonymná.
Odborná porota a vedenie múzea vyberú na základe portfólií troch účastníkov, ktorí dostanú súťažné zadanie.
V lete 2025 bude vyhlásený víťazný návrh, ktorého autor/ka získa zákazku na kompletnú vizuálnu identitu v hodnote 200 000 Kč.
Všetci traja finalisti dostanú skicovné.
Do otvorenej výzvy sa môžu prihlásiť grafickí dizajnéri do 14. apríla 2025, do 14.00 hod.
Viac informácií: tu
Načítavam diskusiu...