Hore
Portál z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia

Viessmann

Climate of innovation

Ivanská cesta 30/A
Bratislava

Internorm

Okná pre pasívne domy

Galvaniho 15 B
Bratislava

Wienerberger s.r.o.

Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce

Saint-Gobain

BIM knižnice a objekty

Stará Vajnorská 139
Bratislava

Divízia ISOVER Saint-Gobain Construction Products

Dokonalá izolácia

Stará Vajnorská 139
Bratislava

Profirol s.r.o

Prielohy 1012/1C
Žilina

PREFA Slovensko s. r. o.

Štúrova 136B
Nitra

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Hore
Menu
Kalendárium
Vložené
26. február 2018
0
424

Úspešná GROHE Truck Tour v roku 2018 pokračuje

Zaujímavé informácie o ceste kamiónov firmy Grohe. Jeden z nich ste mohli navštíviť minulý rok v marci aj na Slovensku v Bratislave a Michalovciach.
Úspešná GROHE Truck Tour v roku 2018 pokračuje

 
• Štyri prezentačné kamióny GROHE už navštívilo vyše 90 000 záujemcov
• Profesionáli aj koncoví zákazníci sa ich prostredníctvom môžu dopodrobna zoznámiť s najhorúcejšími novinkami našej značky
• Počas roka 2018 kamióny vyrazia na mnoho ďalších ciest po Európe a Strednom východe
 
Štyri XXL kamióny nesúce logo spoločnosti GROHE, popredného svetového výrobcu sanitárneho vybavenia, sa po vstupe do roku 2018 opäť vydali na cestu. Kamióny poskytujú zvedavým návštevníkom aj profesionálom jedinečnú možnosť vidieť najnovšie inovácie spoločnosti GROHE, vyskúšať ich a zúčastniť sa produktových školení. Kamióny aktuálne putujú po Nemecku, Francúzsku, Holandsku, Rakúsku a Saudskej Arábii. Spoločnosť GROHE pre tento rok plánuje približne 800 informačných stretnutí a podujatí.
 
Kamióny už prešli vzdialenosť zodpovedajúca trom cestám okolo sveta. Naše kamióny sa na cestu vydali ešte vlani, z veľtrhu ISH vo Frankfurte nad Mohanom, popredného svetového predajného veľtrhu kúpeľňových, stavebných a energetických riešení. Od tej doby už kamióny GROHE navštívili 33 rôznych krajín, medzi ktoré patria Portugalsko, Švajčiarsko, Nórsko, Rusko a samozrejme aj Česká republika a Slovensko, kde bol kamión jednou z atrakcií najväčšieho veľtrhu pre inštalatérov - veľtrhu Ptáček v Brne. Celkom majú kamióny za sebou už vyše 135 000 najazdených kilometrov, čo zodpovedá neuveriteľným trom cestám okolo sveta. Počas tour si ich prišlo pozrieť už 90 000 návštevníkov. Z tohto záujmu sa teší aj samotná značka GROHE. Podľa nedávneho prieskumu trhu, ktorý usporiadal inštitút BauInfoConsult medzi niekoľkými vybranými maloobchodnými predajcami, je značka GROHE jednou z najznámejších na trhu s kúpeľňovými produktami v Európe.
 
Tím expertov radí, ako získať z najnovších produktov GROHE maximum
Návštevníci našich XXL kamiónov sa môžu zoznámiť s tými najnovšími produktmi GROHE a na vlastnej koži si ich vyskúšať, či už ide o AquaSymphony, najluxusnejšiu sprchu na svete, kuchynské systémy GROHE Blue a GROHE Red, sprchovú toaletu GROHE Sensia Arena alebo prémiový sprchový systém GROHE SPA F-digital Deluxe. Špeciálne vyškolený tím špecialistov navyše prostredníctvom diskusií a prednášok vysvetľuje funkčnosť produktov skutočne do hĺbky a poskytuje užitočné tipy pre ich inštaláciu.
 
Kontakt so zákazníkom je kľúčovou súčasťou našej obchodnej stratégie
Takmer 15 000 návštevníkov využilo jedinečnú príležitosť a absolvovalo priamo v jednom z kamiónov inštalatérske školenia. Návštevníci sa môžu tiež na mieste stať členmi programu SMART, vernostného programu GROHE pre profesionálov. "Prostredníctvom našej Truck tour privážame naše jedinečné produkty do jednotlivých krajín zákazníkom na dosah," hovorí Michael Rauterkus, CEO spoločnosti GROHE. "Kontakt so zákazníkom a výsledná dôvera tvoria kľúčovú súčasť našej obchodnej stratégie."
 
Viac informácií získate na webových stránkach trucktour.grohe.com.
 
Videozáznam z kamiónovej tour môžete nájsť nižšie.

5824
Youtube

O spoločnosti GROHE
GROHE je popredným svetovým výrobcom sanitárneho vybavenia, ktorý zamestnáva vyše 6 000 zamestnancov - 2 400 z toho v Nemecku. Spoločnosť GROHE je od roku 2014 súčasťou skupiny LIXIL Group. Produkty značky GROHE sa už po desaťročia opierajú o kľúčové hodnoty spoločnosti, teda technológie, kvalitu, dizajn a udržateľnosť, a poskytujú nekompromisný zážitok z vody - "Pure Freude an Wasser". Spoločnosť GROHE je známa pre inovatívne produkty a úplne novej kategórie produktov už od čias svojho založenia. Patria medzi ne napríklad revolučné kuchynské systémy GROHE Blue a Red alebo nedávno predstavený systém prevencie proti vytopeniu GROHE Sense, ktorý je inovatívnym doplnkom na neustále rastúcom trhu s produktami pre inteligentnú domácnosť. Výrobné procesy našich tovární v Nemecku sú vzájomne prepojené zmyslom pre inovácie, dizajn a vývoj. Všetky produkty GROHE sa tak môžu pýšiť jedinečnou známkou kvality "Made in Germany". Len v priebehu posledných desiatich rokov potvrdilo jedinečnosť produktov GROHE viac ako 300 ocenení za dizajn a inovatívne technológie. Sama spoločnosť GROHE sa umiestnila medzi najlepšími troma nemeckými podnikmi, ktoré najviac prispeli k trvalo udržateľnému rozvoju. Spoločnosť GROHE sa stala prvou spoločnosťou vo svojom odvetví, ktorá získala cenu CSR nemeckej spolkovej vlády. Business magazín Fortune® takisto spoločnosť GROHE umiestnil na zoznam Change the World, rebríček 50 svetových spoločností, ktorých obchodné aktivity majú pozitívny vplyv na spoločnosť.

O spoločnosti LIXIL
Spoločnosť LIXIL je svetovým lídrom v oblasti stavebníctva a vybavenia domácnosti. Naše jedinečné portfólio produktov obsahuje technológie, ktoré zásadne menia spôsob, akým používame vodu, tiež kompletný rad stavebných materiálov pre interiér aj exteriér a produkty pre rozsiahle stavebné projekty. Medzi portfólio našej spoločnosti patria značky ako LIXIL, INAX, GROHE, American Standard alebo Permasteelisa, čo sú lídri svojho odvetvia vo svojich regiónoch. Spoločnosť pôsobí vo viac ako 150 krajinách a zamestnáva vyše 70 000 ľudí. Viac informácií nájdete na webových stránkach www.lixil.com, facebook.com/lixilgroup a www.linkedin.com/company/lixil-group.

Súvisiace články

Pravý stĺpec
Menu
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím