Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce
Okná pre pasívne domy
Galvaniho 15 B
Bratislava
BIM knižnice a objekty
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Dokonalá izolácia
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Prielohy 1012/1C
Žilina
Štúrova 136B
Nitra
Vlárska 22
Trnava
• Rok 2017 priniesol spoločnosti viac ako 60 ocenení za dizajn
• Ďalších dvanásť ocenení spoločnosť dostala od začiatku roka 2018
• Medzi ne patrí napríklad päť ocenení Red Dot Design Award (Európa), tri ceny Good Design Award (v Japonsku) či prestížnej International Design Excellence Award (USA)
Najoceňovanejším produktom z portfólia spoločnosti GROHE v roku 2017 bol systém GROHE Blue Home
Čo sa týka počtu ocenení za rok 2017, bol kuchynský systém GROHE Blue Home tým najúspešnejším produktom - získal celkovo 11 cien. Najdôležitejšie však je, že všetky nové, inovatívne produkty spoločnosti GROHE vždy získavajú rekordný počet ocenení: systém GROHE Blue Home, sprchová toaleta Sensia Arena, podomietkový sprchový systém SmartControl, minimalistická kúpeľňová batéria Lineare, kuchynská batéria Essence s elegantným dizajnom a už spomínané inteligentné systémy prevencie proti vytopeniu GROHE Sense a GROHE Sense Guard. Spoločnosť GROHE sa v minulom roku úspešne zúčastnila celkom 17 medzinárodných dizajnových súťaží.
Potvrdenie vedúcej pozície v sanitárnom priemysle
V rámci medzinárodných cien Red Dot Design Award získala spoločnosť GROHE päť týchto prestížnych ocenení, okrem iného za systém GROHE Blue Home a sprchovú toaletu Sensia Arena. Túto súťaž každoročne usporadúva centrum Design Zentrum Nordrhein Westfalen v Nemecku, a vždy sa jedná o prehliadku exkluzívneho dizajnu. Svoje produkty tu predstavujú dizajnéri a výrobcovia z celého sveta. Porota zložená zo 40 odborníkov potom vyhodnotí stupeň inovácie, funkcionality, ergonómie, životnosti a ekologickej nezávadnosti prihlásených produktov. Produkty spoločnosti GROHE uspeli celkovo päťkrát tiež na IF Design Awards: medzi ocenené produkty patril opäť kuchynský systém GROHE Blue Home a sprchová toaleta Sensia Arena, ale tiež napríklad inovatívne vodovodné batérie Smart Control.
Iconic Awards 2017: deväťnásobný úspech pre spoločnosť GROHE
Ďalších mimoriadnych úspechov sa produkty značky GROHE dočkali pri vyhlasovaní cien Iconic Awards, medzinárodnej súťaže architektúry a dizajnu. Pri slávnostnom ceremoniáli v Mníchove si zástupcovia spoločnosti GROHE odniesli celkom deväť prestížnych ocenení. A systém GROHE Blue Home, batéria Concetto Professional a hlavová sprcha Euphoria 260 získali dokonca najvyššie ocenenie - "Best of Best" vo svojej produktovej kategórii. Medzi ďalšíie ocenené produkty spoločnosti GROHE patria tiež publikácie "GROHE Architekturlösungen", príloha stavebného magazínu Deutsche BauZeitschrift (DBZ), a impozantná expozícia GROHE na veľtrhu ISH 2017 vo Frankfurte, popredného svetového veľtrhu kúpeľňových, stavebných a energetických riešení. Skupinu ocenených produktov uzatvárajú batérie Lineare, Essence Professional, podomietkový sprchový systém Smart Control a systémy Sense a Sense Guard.
GROHE systémy prevencie proti vytopeniu uchvátili svojimi inovatívnymi technológiami aj estetikou
Prostredníctvom svojho systému prevencie proti vytopeniu spoločnosť GROHE vlani zapôsobila aj na porotu nemeckej ceny German Design Award. Systémy Sense a Sense Guard získali celkom dve ocenenia v kategórii stavebníctvo. Porotu zaujala najmä funkčná kombinácia inovatívnych technologických vlastností a elegantného dizajnu. Slávnostný ceremoniál prebehol 9. februára vo Frankfurte nad Mohanom
Obrovský úspech v Ázii a Spojených štátoch
V Spojených štátoch Amerických sa spoločnosti GROHE podarilo získať ocenenie International Design Excellence Award (IDEA) za kuchynský systém GROHE Blue Home. Múzeum architektúry a dizajnu Athenaeum v Chicaguosemkrát udelilo spoločnosti GROHE osemkrát cenu Good Design v kategóriách kúpeľňa, kuchyňa a stavebné materiály. Kúpeľňová batéria Lineare a kuchynská batéria Concetto Professional dostali v Hong Kongu cenu Design for Asia. Tieto batérie spolu so systémami Sense a Sense Guard takisto zapôsobili na porotu dizajnového ocenenie Good Design Awards, ktoré udeľuje Japonský inštitút pre propagáciu designu.
Najdôležitejší je prémiový zážitok pre zákazníka
Spoločnosti GROHE záleží predovšetkým na empatickom, estetickom a nezameniteľnom dizajne svojich produktov. Všetky nápady sa rodia a realizujú priamo v spoločnosti GROHE a to pod vedením viceprezidenta pre dizajn Michaela Seume. Spoločnosť GROHE kladie obrovský dôraz na fakt, že jedinečný dizajn je strategickou hnacou silou pre celú firmu a jej špičkové produkty. Vysoký štandard sa však netýka len produktov, ale aj všetkých ostatných oblastí spolupráce so zákazníkmi, od prezentácie produktov v predajniach a showroomoch až po balenie a interakciu so samotným produktom.
Viac informácií získate na webových stránkach www.grohe.sk