Advertorial

Energeticky úsporné okná aj pre nízkoenergetické domy

Výber okien je pri stavbe či rekonštrukcii kľúčovou investíciou a systém SYNEGO od REHAU prináša komplexné riešenie s dôrazom na...

Za dverami Dorsis nájdete nielen bezpečie a pokoj, ale aj eleganciu a nadčasový design

Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...

Myotis stôl - "menej je viac"

Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?

Imperiálna kvalita zvukov a emócií z prírody. Spoznajte koncertnú sieň vo Weikersheime v Nemecku

Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...

Dizajn bez kompromisov: detail, ktorý mení spôsob otvárania dverí

Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...

Rodinný dom Vinje, Slovinsko

Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.

Tvárnice Silka pomohli výrazne urýchliť hrubú stavbu bytového domu v centre Bratislavy

Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...

Tradičná slovenská architektúra sa v Lietave snúbi s vysokými požiadavkami na súčasné bývanie

Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...

NEXUM - novinka v portfóliu industriálnych priečok Dorsis Digero

Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...

Kľučka ERA z dielne M&T ako odraz súčasnej éry

Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...

Nová kolekcia Linfa: opticky ľahká a mimoriadne odolná

Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.

Rodinný dom Villa Mia – vzhľad a funkcie v harmóni

Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov

Paranorma - levitujúce okná bez limitov

Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.

Rastúci trend coworkingových kancelárií v Českej a Slovenskej republike

Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu

Kľučka ako ikona

ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou

Jedinečná technológia nástupištných hrán poslúži aj na vysokorýchlostných tratiach

Kombináciou špeciálne navrhnutých produktov vznikajú esteticky atraktívne a plne funkčné plochy železničných nástupíšť.
Firmy
Red 225.08.2023
1460+14
Jedinečná technológia nástupištných hrán poslúži aj na vysokorýchlostných tratiach

 

Vďaka mimoriadne pevným železobetónovým prefabrikátom dokážu nástupištné hrany od spoločnosti Premac výborne slúžiť aj na vysokorýchlostných tratiach.

Funkčnosť je prvoradá 

Spoločnosť Premac, ako prvý výrobca na slovenskom trhu, prichádza s betónovými konštrukciami nástupištných hrán pre vysokorýchlostné trate. Na nástupištných hranách PRE 200 a PRE 210 bola vykonaná séria statických výpočtov. Z ich záverov je možné konštatovať, že nástupištné hrany vyhovujú kritériám spoľahlivosti stanoveným v technických normách. Pre modernizáciu železničných tratí bolo dôležitým posúdením kritérium zaťaženia tlakom vzduchu. Konkrétne kritérium pre rýchlosť vlaku, podľa ktorého vyhovujú rýchlosti do 200 km/hod. Nástupištné hrany PRE 200 a PRE 210, tak môžu byť projektované pre vysokorýchlostné trate s rýchlosťou vlakových súprav do 200 km/hod. vrátane.

 

 

Návrh rešpektuje rozvoj železničnej infraštruktúry vychádzajúci z národného implementačného plánu technickej špecifikácie interoperability (TSI) týkajúcej sa infraštruktúry železničného systému Európskej únie. Slovenská republika sa intenzívne zaoberá otázkou interoperability a kladie na ňu dôraz pri modernizácií železničnej dopravy. Plnenie požiadaviek vyplývajúcich z technickej špecifikácie interoperability (TSI) je základom pre zvyšovanie kvality, dostupnosti a zjednotenia európskeho železničného systému. Strategické ciele rozvoja železničnej infraštruktúry sa zameriavajú na zvyšovanie traťovej rýchlosti, úpravu staníc a zastávok, či budovanie mimoúrovňových križovatiek.

 

 

Interoperabilita predstavuje jeden zo základných faktorov pre oživenie železničnej dopravy. Vďaka rozvoju železničného sektoru, ktorý bude technicky integrovaný a konkurencieschopný, sa môže znížiť dopravné preťaženie ciest. Výsledkom bude zníženie znečistenia a jasná výhoda pre životné prostredie

Nová prepracovaná nastupištná hrana PRE 210

Novinka PRE 210 pre projekty vysokorýchlostných tratí s rýchlosťou do 200 km/hod. je tvorená železobetónovou konzolovou doskou (PRE 200.1), ktorá má možnosť rektifikácie nielen vo vodorovnom smere, ale aj v smere zvislom do sklonu 2 %, čo rozširuje projekčné možnosti pri riešení odvodnenia nástupišťa. V podpore konzolovej dosky (PRE 210.2) je tiež zabudovaný protihlukový absorbér zabezpečujúci pohltivosť hluku vytvoreného vlakovými súpravami. V miestach spojenia dolnej a hornej časti sú osadené pásy elastoméru zaisťujúce ich pružné spojenie. Vďaka nástupištným hranám s absorbérmi je možné efektívne regulovať hluk v okolí celej železničnej stanice

 

 

Komplexné riešenia pre železničné nástupištia

Spoločnosť Premac má v ponuke až 5 typov NÁSTUPIŠTNÝCH HRÁN. Jednotlivé typy sa líšia rozmermi, tvarmi a možnosťou integrácie absorbéra priamo do nástupištnej hrany. Ďalším doplnkovým sortimentom sú betónové dlažby v hrúbke 6 alebo 8 cm INTAK 8, KLASIKO® 6/8, UNIVERZÁL® 6/8 či DLAŽBY PRE NEVIDIACICH 6/8 so špeciálne upraveným povrchom a NÁSTUPIŠTNÉ RAMPY na vytvorenie pohodlných nájazdov na nástupištia, vďaka ktorému bude nástupište dizajnovo atraktívne a zároveň bezpečné. Kombináciou špeciálne dizajnových produktov vznikajú esteticky atraktívne a plne funkčné plochy železničných nástupíšť.

 

Poloha na mape

Súvisiace články

PremacSKPríbeh betónu
Vložené
25. august 2023
0
146

Načítavam diskusiu...

Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím