Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
4G LTE sieť od O2 je na operátorskej špičke už od jesene minulého roka a aktuálne sa v jej pokrytí nachádza už takmer 94% obyvateľov Slovenska. Na to, aby ju mohli zákazníci naplno využívať, potrebujú mať okrem 4G smartfónu a jeho nastavenia aj 4G SIM kartu. O2 chce zákazníkom s nastavením 4G pomôcť, a preto ich pozýva do predajní, kde si môžu svoju pripravenosť na 4G nechať skontrolovať a prípadne aj nastaviť.
Státisíce zákazníkov využilo doteraz bezplatné testovanie 4G siete od O2 s dátami v objeme 5 GB. Na to, aby zákazník mohol používať 4G sieť, však nestačí len byť v jej pokrytí. O2 preto odporúča všetkým, ktorí sa chcú pripojiť do 4G siete, aby sa v júli zastavili na ktorejkoľvek predajni a získali do 4G siete prístup. Navyše zákazníci, ktorí budú pripravení na 4G rýchlosť, čiže budú mať 4G SIM kartu a dobre nastavený 4G smartfón, získajú 5 GB dát bezplatne. Tí, ktorí si priamo na predajni kúpia aj 4G zariadenie, dostanú aj darček navyše.
„Práve hardvér mnohým zákazníkom bráni využívať výhody rýchlej 4G siete. Ešte stále totiž vyše tretina našich zákazníkov nepoužíva 4G smartfón,“ hovorí Tereza Molnár, hovorkyňa O2 Slovakia.
Roadshow Mobilná obývačka
Zákazníci budú mať počas júla možnosť navštíviť aj mobilné obývačky O2 v rôznych slovenských mestách. V mobilnej obývačke bude taktiež možné skontrolovať, či zákazník využíva 4G sieť naplno a získať aj darček.
Pre jednotlivé zastávky roadshow sledujte FB stránku „O2 SK“.
Nová kampaň od utorka 3.7. ukazuje dva podmorské svety
V novom spote sa O2 tentokrát zameriava nie na samotný dej, ale na spôsob a prevedenie animácie. Vývoj v animácii spotov a filmov sa prirovnáva k vývoju v sieťach, keďže oba prešli veľkým vývojom. Cieľom spotu je poukázať na to, že štandardy v animáciách sa nám v určitej dobe zdali dostatočne vyspelé, ale napredovaním grafiky sú už dnes považované za niečo, čo patrí definitívne minulosti. Rovnako aj 4G sieť predstavuje lepší a komplexnejší zážitok ako jej predchodcovia.
Vizitka kampane:
Agentúra : Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken, Matúš Bence
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Ivana Imreová, Ejmi Baranová, Saša Fránková
V spolupráci s TRIAD Advertising
Strategy director: Martin Woska
Art director: Marek Barančík, Csilla Polák
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Social media brand manager: Martin Luther
Account manager: Zuzana Bosmanová
Account executive: Silvia Klimková