Už po štvrtýkrát majú slovenskí architekti možnosť zúčastniť sa medzinárodnej architektonickej súťaže BigMat International...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Mesto Žilina vyhlasuje súťaž na vytvorenie novej vizuálnej identity a jej používateľského manuálu. Zapojiť sa môžu profesionálni dizajnéri aj tvorcov v oblasti komunikačného dizajnu. Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená na 24 500 eur.
Návrhy bude posudzovať odborná porota so zástupcami verejného obstarávateľa, odborným garantom je Únia grafických dizajnérov Slovenska. Výsledkom dvojkolovej anonymnej súťaže bude praktický manuál, ktorý jasne stanoví pravidlá používania vizuálnych prvkov. Tento manuál zabezpečí jednotný a konzistentný vzhľad Žiliny a jej obchodných spoločností vo všetkých médiách a komunikačných kanáloch. „Nová vizuálna identita nie je len o logu, farbách, typografii či symboloch - ide o spôsob, akým sa naše mesto prezentuje občanom aj návštevníkom. Jasná a jednotná vizuálna komunikácia pomôže zvýšiť prehľadnosť informácií, zlepšiť orientáciu v mestských službách a prezentovať Žilinu profesionálne a atraktívne,“ povedal primátor Peter Fiabáne.
Termín na odovzdanie portfólia do 1. kola:
28. 4. 2025 do 10.00 hod.
Termín na odovzdanie návrhov do 2. kola:
9. 6. 2025 do 10.00 hod.
Čo je potrebné zaslať pre účasť v prvom kole?
I, Portfólio vo formáte PDF zostavené z minimálne šiestich (6) ukážok realizovaných prác alebo projektov uchádzača z oblasti komunikačného, resp. grafického dizajnu, z ktorých minimálne 2 musia byť ukážkami z oblasti vizuálnej alebo korporátnej identity, brandingu alebo inej formy budovania značky a minimálne 2 musia zahŕňať aj dizajn webovej stránky alebo inej online aplikácie.
II, Vyplnený a podpísaný Návrh na plnenie kritérií – Cenová ponuka (príloha 1)
III, Vyplnenú a podpísanú Prihlášku a čestné vyhlásenie (príloha 2)
Odborná porota na neverejnom zasadnutí vyhodnotí podklady všetkých uchádzačov 1. kola a následne určí najviac 5 návrhov, ktoré postúpia do 2. kola. Požiadavky pre 2. kolo sú vypísané v prílohe.
Doplňujúce otázky nám zašlite na emailovú adresu identita@zilina.sk.
Všetky podrobné informácie k súťaži vrátane príloh výzvy nájdete tu: SÚŤAŽ NÁVRHOV: Vizuálna identita mesta Žilina – Mesto Žilina
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu