Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Civitacampomarano je malá talinska dedinka, nachádzajúca sa v provincii Campobasso v horách. Vďaka svojej polohe v nej nie je takmer žiadny signál. Okolo 400 väčšinou starších obyvateľov nemalo nikdy pripojenie k internetu. Napriek tomu nestrácajú krok s dobou. Svoje budovy pomenovali po najznámejších online službách. Nie sami. Pomohol im milánsky umelec Biancoshock. Rozhodol sa svetu ukázať, že dedinka napriek tomu vedie život porovnateľný so zvyškom sveta. Rôzne časti obce premenil na fyzickú alternatívu webových služieb.
Projekt je označený ako Web 0.0. Namiesto poštových schránok na uliciach sú Gmail-ové schránky, kuriér má auto s nápisom WeTransfer, nakupovať chodia do Ebay-u, lekár bojuje protí vírovým nákazám v ambulancii s nápisom Avast. Obecné oznamy sú vyvesené na Facebook-ových tabuliach. Milenci sa tajne stretávajú pod prístreškom Tinder. Najväčšia klebetnica v mestečku má na dome nápis Wikipédia. A kde pôjdete na pivo? Predsa do Googlu! Chlapi pozerajú na televízor v You Tube-ovej miestnosti...
Aj takto sa dá držať krok s dobou a v neposlednom rade urobiť si výbornú reklamu. Však nakoniec vďaka internetu tu možno turisti nechajú svoje peniaze :-)
Zdroj: Biancoshock
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu