Výber okien je pri stavbe či rekonštrukcii kľúčovou investíciou a systém SYNEGO od REHAU prináša komplexné riešenie s dôrazom na...
Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
Ak by sa to uplatnilo v praxi, bol by to jeden z najvýznamnejších krokov na poli zachytenia a spracovania obrazu. Prinieslo by to zreteľné zvýšenie kvality snímok. Najmä v ťažkých a kontrastných svetelných podmienkach.
Princíp riešenia spočíva v scopnosti snímača zresetovať každý jeden obrazový pixel v momente, keď je plne nabitý a opakovat znovu snímanie dopadnutého svetla - a súčasne presne počítať počet týchto cyklov. Z týchto dát (parametre dopadnutého svetla a počet cyklov) sa nakoniec zloží výsledný obrázok. Je to omnoho výkonnejšie, presnejšie a citlivejšie riešenie ako napr. HDR (skladanie obrazu z rôzne exponovaných snímkov), odpadá banding (pruhy vo farebných prechodoch), snímok je urobený z jedného záznamu a nie z viacerých expozícií (roztrasenie, pohyb, neostrosti...).
Dynamický rozsah by takto mal byť teoreticky neobmedzený. Platí to najmä pre statické snímky. (Závisí to od toho koľko "resetov" môžeme zachytiť).
Už teraz sa tešíme na praktické uplatnenie. Perfektné snímky architektúry by nemali byť problémom ani v protisvetle, či v iných ťažkých svetelných podmienkach.
Princíp predstavuje nasledovné video:
Tu nájdete abstrakt, popis riešenia v PDF formáte. Zdroj MIT.
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu