Prihlásiť sa na medzinárodnú architektonickú súťaž BigMat International Architecture Award’25 je možné až do 15....
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Dizajn Zentrum Nordrhein Westfalen prvýkrát udelilo cenu Red Dot Award za vynikajúci dizajn produktu pred takmer 30 rokmi. Dnes je táto cena jednou z najvýznamnejších a najprestížnejších svetových súťaží v oblasti dizajnu. Každý rok sa o ňu uchádza viac ako 18 000 návrhárov, spoločností a organizácií z vyše 70 krajín. Oceňované sú nielen výrobky, ale aj značky a komunikačné projekty.
Zásadná zmena pozície
V najnovšej ročenke Red Dot Design Yearbook bolo ocenenie stratégie značky Geberit odôvodnené nasledovne: „V roku 2015 prevzala spoločnosť Geberit fínsku skupinu Sanitec Group s rôznymi značkami keramiky, ktoré boli všetky zamerané predovšetkým na B2C trh. Preto bolo potrebné zmeniť marketingovú stratégiu na B2B2C a vytvoriť priamu komunikáciu s koncovými zákazníkmi. Roky napĺňaný prísľub „Know-How Installed“ jasne odkazuje na odborné znalosti spoločnosti Geberit za stenou – tu zostáva marketingový prístup B2B nezmenený. Avšak v B2C biznise sa Geberit, aby sa odlíšil od konkurencie primárne zameranej na kombináciu kúpeľňových a wellness aspektov, zameral na prepojenie dizajnu a funkčnosti. Novým prísľubom pre interiérových dizajnérov a cieľovú skupinu koncových používateľov sa stal slogan „Design Meets Function".
Silná identita vo všetkých prvkoch
V rokoch 2019 a 2020 bolo do značky Geberit integrovaných niekoľko miestnych značiek keramiky. Ich koncepty a atribúty sa tiež pretavili do pevnej DNA, na základe ktorej bola vyvinutá zvuková identita. V roku 2020 a 2021 sa plánuje ďalej rozvíjať nový imidž značky cielený na B2B2C. Ten bude postupne implementovaný do marketingových kampaní, showroomov, POS konceptov, podujatí a veľtrhov, čím sa komplexne zabezpečí jednotná a silná identita na všetkých úrovniach.“
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu