Hore
Portál z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia

Viessmann

Climate of innovation

Ivanská cesta 30/A
Bratislava

Internorm

Okná pre pasívne domy

Galvaniho 15 B
Bratislava

Wienerberger s.r.o.

Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce

Saint-Gobain

BIM knižnice a objekty

Stará Vajnorská 139
Bratislava

Divízia ISOVER Saint-Gobain Construction Products

Dokonalá izolácia

Stará Vajnorská 139
Bratislava

Profirol s.r.o

Prielohy 1012/1C
Žilina

PREFA Slovensko s. r. o.

Štúrova 136B
Nitra

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Hore
Menu
Kalendárium
Vložené
3. december 2020
0
223

OCENENIE RED DOT ZA NOVÚ IDENTITU ZNAČKY GEBERIT

Identita značky Geberit získala medzinárodné ocenenie za konzistentný rozvoj.
OCENENIE RED DOT ZA NOVÚ IDENTITU ZNAČKY GEBERIT

 

Dizajn Zentrum Nordrhein Westfalen prvýkrát udelilo cenu Red Dot Award za vynikajúci dizajn produktu pred takmer 30 rokmi. Dnes je táto cena jednou z najvýznamnejších a najprestížnejších svetových súťaží v oblasti dizajnu. Každý rok sa o ňu uchádza viac ako 18 000 návrhárov, spoločností a organizácií z vyše 70 krajín. Oceňované sú nielen výrobky, ale aj značky a komunikačné projekty.

Zásadná zmena pozície

V najnovšej ročenke Red Dot Design Yearbook bolo ocenenie stratégie značky Geberit odôvodnené nasledovne: „V roku 2015 prevzala spoločnosť Geberit fínsku skupinu Sanitec Group s rôznymi značkami keramiky, ktoré boli všetky zamerané predovšetkým na B2C trh. Preto bolo potrebné zmeniť marketingovú stratégiu na B2B2C a vytvoriť priamu komunikáciu s koncovými zákazníkmi. Roky napĺňaný prísľub „Know-How Installed“ jasne odkazuje na odborné znalosti spoločnosti Geberit za stenou – tu zostáva marketingový prístup B2B nezmenený. Avšak v B2C biznise sa Geberit, aby sa odlíšil od konkurencie primárne zameranej na kombináciu kúpeľňových a wellness aspektov, zameral na prepojenie dizajnu a funkčnosti. Novým prísľubom pre interiérových dizajnérov a cieľovú skupinu koncových používateľov sa stal slogan „Design Meets Function".

Silná identita vo všetkých prvkoch

V rokoch 2019 a 2020 bolo do značky Geberit integrovaných niekoľko miestnych značiek keramiky. Ich koncepty a atribúty sa tiež pretavili do pevnej DNA, na základe ktorej bola vyvinutá zvuková identita. V roku 2020 a 2021 sa plánuje ďalej rozvíjať nový imidž značky cielený na B2B2C. Ten bude postupne implementovaný do marketingových kampaní, showroomov, POS konceptov, podujatí a veľtrhov, čím sa komplexne zabezpečí jednotná a silná identita na všetkých úrovniach.“

Súvisiace články

Pravý stĺpec
Menu
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím