Climate of innovation
Ivanská cesta 30/A
Bratislava
Okná pre pasívne domy
Galvaniho 15 B
Bratislava
Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce
BIM knižnice a objekty
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Dokonalá izolácia
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Prielohy 1012/1C
Žilina
Štúrova 136B
Nitra
Poslanie a stratégia Skupiny Saint-Gobain neurčujú len rozvoj aktivít, ale sú aj odpoveďou na kľúčové výzvy dnešného sveta. Medzi ne bezpochybne patria klimatické zmeny, energetická kríza, nedostatok materiálu a aktuálne aj nižšia výkonnosť viacerých trhov. Ako líder na stavebnom trhu Skupina Saint-Gobain nečaká so založenými rukami, ale prináša inovatívne riešenia zamerané na udržateľnosť a dosahovanie úspor.
Na interné zmeny nadväzuje aj nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber.
Nové logá členov Skupiny Saint-Gobain, najväčšieho výrobcu stavebných materiálov a lídra v oblasti udržateľného stavebníctva vyjadrujú príslušnosť značiek k Skupine, ich vzájomnú prepojenosť a spoločnú cestu za ešte lepšími službami a udržateľnými riešeniami.
Zdôrazňujú, že spoločnosť je schopná zákazníkom ponúknuť komplexné riešenia, a to prostredníctvom rôznych značiek a nespočetnej kombinácii ich výrobkov.
Nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber sa vyznačuje čistotou, modernosťou a jednoduchosťou. Na jednej strane odkazuje na príslušnosť k Skupine Saint-Gobain, zároveň
však vyzdvihuje špecifiká jednotlivých značiek. Každá značka si tak uchovala svoju vlastnú ikonickú farbu aj špecifický geometrický symbol. Zmena vizuálnej identity bude prebiehať
postupne a ukončená by mala byť v roku 2024. Bude zahŕňať aj výmenu loga na obalových materiáloch a všetkých tlačených dokumentoch.
Poslaním spoločnosti je urobiť svet príjemnejším miestom pre život súčasných aj budúcich generácií. Záleží nám na tom, aby sme stavali lepšie pre ľudí a planétu tým, že ponúkame riešenia,
ktoré poskytujú udržatelnosť a výkon a zároveň menia trh stavebníctva.