Advertorial

Kúpeľne snov - novinky značky hansgrohe

Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...

Veľkoplošné zasklenia od spoločnosti Internorm – maximálna flexibilita

Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.

Myotis - všetko pre Vaše interiéry...

Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.

Dizajn sa spája s prirodzenosťou: nové drevo-hliníkové okno od spoločnosti Internorm

Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...

Nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber

Na zmeny po spojení značiek nadväzuje aj nová vizuálna identita.
Firmy
Red 208.12.2023
430+15
Nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber


Poslanie a stratégia Skupiny Saint-Gobain neurčujú len rozvoj aktivít, ale sú aj  odpoveďou na kľúčové výzvy dnešného sveta. Medzi ne bezpochybne patria klimatické zmeny, energetická kríza, nedostatok materiálu a aktuálne aj nižšia výkonnosť viacerých trhov. Ako líder na stavebnom trhu Skupina Saint-Gobain nečaká so založenými rukami, ale prináša inovatívne riešenia zamerané na udržateľnosť a dosahovanie úspor.

Na interné zmeny nadväzuje aj nová vizuálna identita  značiek Isover, Rigips a Weber.

Nové logá členov Skupiny Saint-Gobain, najväčšieho výrobcu stavebných materiálov a lídra v oblasti udržateľného stavebníctva vyjadrujú príslušnosť značiek k Skupine, ich vzájomnú prepojenosť a spoločnú cestu za ešte lepšími službami a udržateľnými riešeniami.

Zdôrazňujú, že spoločnosť je schopná  zákazníkom ponúknuť komplexné riešenia, a to prostredníctvom rôznych značiek a nespočetnej kombinácii ich výrobkov.

Nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber sa vyznačuje čistotou, modernosťou a jednoduchosťou. Na jednej strane odkazuje na príslušnosť k Skupine Saint-Gobain, zároveň
však vyzdvihuje špecifiká jednotlivých značiek. Každá značka si tak uchovala svoju vlastnú ikonickú farbu aj špecifický geometrický symbol. Zmena vizuálnej identity bude prebiehať
postupne a ukončená by mala byť v roku 2024. Bude zahŕňať aj výmenu loga na obalových materiáloch a všetkých tlačených dokumentoch.

Poslaním spoločnosti je urobiť svet príjemnejším miestom pre život súčasných aj budúcich generácií. Záleží nám na tom, aby sme stavali lepšie pre ľudí a planétu tým, že ponúkame riešenia,
ktoré poskytujú udržatelnosť a výkon a zároveň menia trh stavebníctva.

36
Youtube
43
Youtube
44
Youtube

Poloha na mape

Vložené
8. december 2023
0
43
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím