Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Poslanie a stratégia Skupiny Saint-Gobain neurčujú len rozvoj aktivít, ale sú aj odpoveďou na kľúčové výzvy dnešného sveta. Medzi ne bezpochybne patria klimatické zmeny, energetická kríza, nedostatok materiálu a aktuálne aj nižšia výkonnosť viacerých trhov. Ako líder na stavebnom trhu Skupina Saint-Gobain nečaká so založenými rukami, ale prináša inovatívne riešenia zamerané na udržateľnosť a dosahovanie úspor.
Na interné zmeny nadväzuje aj nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber.
Nové logá členov Skupiny Saint-Gobain, najväčšieho výrobcu stavebných materiálov a lídra v oblasti udržateľného stavebníctva vyjadrujú príslušnosť značiek k Skupine, ich vzájomnú prepojenosť a spoločnú cestu za ešte lepšími službami a udržateľnými riešeniami.
Zdôrazňujú, že spoločnosť je schopná zákazníkom ponúknuť komplexné riešenia, a to prostredníctvom rôznych značiek a nespočetnej kombinácii ich výrobkov.
Nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber sa vyznačuje čistotou, modernosťou a jednoduchosťou. Na jednej strane odkazuje na príslušnosť k Skupine Saint-Gobain, zároveň
však vyzdvihuje špecifiká jednotlivých značiek. Každá značka si tak uchovala svoju vlastnú ikonickú farbu aj špecifický geometrický symbol. Zmena vizuálnej identity bude prebiehať
postupne a ukončená by mala byť v roku 2024. Bude zahŕňať aj výmenu loga na obalových materiáloch a všetkých tlačených dokumentoch.
Poslaním spoločnosti je urobiť svet príjemnejším miestom pre život súčasných aj budúcich generácií. Záleží nám na tom, aby sme stavali lepšie pre ľudí a planétu tým, že ponúkame riešenia,
ktoré poskytujú udržatelnosť a výkon a zároveň menia trh stavebníctva.
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu