Advertorial

Kúpeľne snov - novinky značky hansgrohe

Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...

Nové okná, nový štart do roku 2025 s oknami od spoločnosti Internorm

Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...

Veľkoplošné zasklenia od spoločnosti Internorm – maximálna flexibilita

Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.

Myotis - všetko pre Vaše interiéry...

Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.

Dizajn sa spája s prirodzenosťou: nové drevo-hliníkové okno od spoločnosti Internorm

Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...

#UmenieNaNule?

Komunikačná kampaň #UmenieNaNule? formou vizuálnej ankety reaguje na aktuálnu celospoločenskú situáciu šírenia vírusu Covid-19, ktorá sa úzko dotýka aj vizuálneho umenia a kultúry všeobecne.
Diskusia
Red 429.04.2020
580+0
#UmenieNaNule?

Kunsthalle Bratislava oslovila širokú škálu slovenských vizuálnych umelcov a umelkýň, aby sa prostredníctvom krátkeho home-videa, prípadne inou formou, podelili o svoj pohľad na súčasnú situáciu práve z pozície umenia a živej umeleckej praxe. Ich úlohou bolo autenticky a autorsky zodpovedať tri otázky, ktoré by spoločne mohli ponúknuť obraz o vnímaní zmlyslu umenia, o tom, čo môže byť kľúčovou úlohou umenia v čase nútenej karantény a nejasnej budúcnosti.

Viac o kampani #UmenieNaNule? si môžete prečítať na blogu.

Vložené
29. apríl 2020
0
58
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím