Climate of innovation
Ivanská cesta 30/A
Bratislava
Okná pre pasívne domy
Galvaniho 15 B
Bratislava
Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce
BIM knižnice a objekty
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Dokonalá izolácia
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Prielohy 1012/1C
Žilina
Štúrova 136B
Nitra
Akustický tlak reproduktorov bol spolutvorca grafiky. Vzniknuté základné motívy doplnila dizajnérka do podoby úplného festivalového dizajnmanuálu.
Alexandre Pietra zmiešala modrú a bielu farbu v nádobe, ktorú potom postavila na reproduktor hrajúci skladby hedlajnerov festivalu. Vznikli tak tak abstraktné a expresionistické primárne grafiky. Singel Dana Deacona “Feel the Lightning” rozptýlil farbu do roztočeného neporiadku. Hit kapely Jungle z roku 2014 “Busy Earnin” roztiahol línie modrej farby do štíhlejších foriem. Skladba kapely Franz Ferdinand z roku 2013 “Evil Eye” naopak vytvorila z farieb Rorschachov fľak.
Autorka tvrdí, že tento hravý grafický prístup vyriešiel jeden veľmi zložitý problém. Festival For Noise vznikol v roku 1990 ako rokový festival, hoci v priebehu rokov sa jeho žánrová skladba stala omnoho rozmanitejšou. Preto nechala hudbu samotnú nadiktovať vizuálny štýl festivalu.
Viac informácií o vizuále: http://de.phaidon.com/agenda/design/articles/2015/july/01/festival-design-that-lets-the-music-do-the-branding/
Viac informácií o autorke: https://www.behance.net/AlexandrePietra
Viac informácií o festivale: http://www.fornoise.com/en/
Zdroj SCD.