Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Spoločnosť Milt nielen sleduje súčasné trendy, ale aktívne prispieva aj k ich tvorbe.
Popredná slovenská návrhárka bola hviezdou slávnostného odovzdávania cien v kostole Klarisky, keď si okrem hlavnej ceny odniesla aj Cenu za kolekciu Anachronik. Produktom BADW 2017 sa stal stolík Tin Tin od Lea Čellára zo značky Javorina a objavom BADW 2017 je Terézia Feňovčíková s kolekciou mužských odevov Hanbok. O víťazoch už tradične rozhodla medzinárodná porota, v ktorej boli zastúpení hostia festivalu, špičkoví a oceňovaní európski aj domáci odborníci. „U všetkých držiteľoch Bratislava Design Week Awards 2017 rozhodla inovatívnosť, koncepčnosť a prepracovanosť,“ vysvetľuje riaditeľka festivalu Ľubica Hustá.
Festival sa tento rok uskutočnil hneď v troch centrálach, no rôzne sprievodné podujatia prebehli na viacerých miestach Bratislavy. „Tento ročník považujem za mimoriadne vydarený. Páčili sa mi inštalácie dizajnérov aj kurátorských výstav, mali sme skvelých hostí,“ dopĺňa Ľubica Hustá, ktorá vyzdvihuje aj niekoľko naozaj výnimočných momentov: „Otvorenie festivalu s nevšednou módnou situáciou takým určite bolo. Tešia ma však aj reakcie zahraničných hostí, ktorí boli nadchnutí celkovou atmosférou festivalu aj jeho úrovňou. A teší ma, že zaujali aj všetky hudobné performancie, ktoré sme zorganizovali.“
Na budúci rok bude BADW oslavovať okrúhlu desaťročnicu, Ľubica Hustá priamo po skončení deviateho ročníka nechcela predpovedať, čím bude jubileum výnimočné, no jednu predstavu má: „Budeme viac oslavovať!“
Bratislava Design Week Awards 2017
Hlavná cena a Cena za kolekciu
Simona Janišová za Anachronik
Séria kameninových a porcelánových objektov naväzuje na archetypálne tvaroslovie a tradičné postupy dekorovania keramiky a reinpretuje ich prostredníctvom digitálnych technológií.
Cena za produkt
Leo Čellár za Tin Tin
Jednoduchý a praktický konferenčný stolík od značky Javorina, tradičného výrobcu dizajnového slovenského nábytku z masívneho dubového dreva.
Cena za objav
Terézia Feňovčíková za Hanbok
Kolekcia pánskych odevov s experimentálnym tvarovaním a priestorovým formovaním odevov. Inšpiráciou bol kórejský kostým Hanbok a kaligrafia.