Výber okien je pri stavbe či rekonštrukcii kľúčovou investíciou a systém SYNEGO od REHAU prináša komplexné riešenie s dôrazom na...
Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
Zistil to Jonathan Petit z bezpečnostnej spoločnosti Security Innovation, ktorý bude výsledky svojich zistení prezentovať na bezpečnostnej konferencii Black Hat Europe v novembri. Viacero informácií poskytol IEEE Spectrum.
Samojazdiace automobily musia samozrejme autonómne zisťovať situáciu okolo seba a pred sebou. Používajú k tomu typicky najmä tri systémy, kamery pre snímanie 2D obrazu okolia vo viditeľnom spektre, radary pre zisťovanie prekážok v bezprostrednej blízkosti a najmä laserové systémy Lidar, LIght Detection And Ranging, vytvárajúce detailnú 3D scénu okolia vozidla a to aj na väčšie vzdialenosti.
Lidar funguje na princípe vysielania laseru v neviditeľnom spektre a analyzovania vrátaného laseru odrazeného od prekážok.
Petit zisťoval, či je možné takýto Lidar systém oklamať. Pre testovanie použil jeden konkrétny model IBEO Lux, podobne sú podľa neho na tom aj ostatné modely a ich výrobcovia proti podobným útokom svoje systémy zatiaľ nezabezpečujú.
Petit pomocou zostrojeného prístroja za 60 dolárov vysielajúceho laser dokázal tento systém oklamať, keď Lidar považoval laser z jeho prístroja za odrazený ním vysielaný laser. Konkrétne Petit dokázal vytvoriť vnem ľubovoľných falošných objektov vo vzdialenosti 20 až 350 metrov od Lidaru a to vrátane simulácie ich pohybu.
Dokáže tak vyvolať dojem osôb, áut alebo stien v ceste samojazdiaceho auta a to tak zrejme zastaví a nebude môcť pokračovať.
Zdroj: DSL.sk
Nechce sa vám vypisovať vaše údaje? Prihláste sa a komentujte pod svojím účtom.
Nemáte ešte účet? Zaregistrujte sa tu